Skip to main content
Vraag

Beeld verstoring op de zender love nature.

• January 29, 2025
  • 10 reacties
  • 192 keer bekeken

Meerdere keren per uur komt er een blokkerend beeld wat enkele seconden duurt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • January 30, 2025

Hoi ​@DiMavV welkom op de KPN Community dat is natuurlijk niet praktisch. Via welk platform kijk je tv? Is dat via de ontvanger van KPN? Het komt ook alleen voor op deze zender? En is dat dan willekeurig of bij specifieke programma's?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 30, 2025

Ja ik kijk tv via de kpn ontvanger en het komt alleen voor op deze zender en ook op het 4K kanaal.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • January 31, 2025

En je ervaart die haperingen niet op andere kanalen alleen Love Nature? Zou je mij eens paar tijdstippen en voorbeelden kunnen geven van programma's waar je de storingen op ervaart, wellicht over het weekend heen? Dan geef ik dat door.

• Nieuwkomer
  • January 31, 2025

Voor zover ik op moment kan beoordelen is het alleen op love nature. De laatste keer was dat een programma over haaien migratie.

Super Haaiensnelweg was dat. Ik ga komend weekend nog weleens zappen. Laat ‘t wel weten.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 31, 2025

Het is niet voor het eerst. Maandje terug. Alle kpn platformen, ook door mijzelf geconstateerd. 

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/beeldverstoringen-love-nature-626907#post2047520

Ook

https://community.kpn.com/search?q=love+nature

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • February 3, 2025

Voor zover ik op moment kan beoordelen is het alleen op love nature. De laatste keer was dat een programma over haaien migratie.

Super Haaiensnelweg was dat. Ik ga komend weekend nog weleens zappen. Laat ‘t wel weten.

Dan hoor ik graag wat jouw bevindingen zijn!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 3, 2025

Nou, ​@Remco van KPN .

Heb de zender dankzij dit topic weer 'ontdekt'. Dagelijks nu wel uurtje aan.  Kijk via alle platformen. En op alle zit regelmatig die verstoring. Blokkerige onscherpte. Soms 3 × in 5 minuten. Maar binnen een uur steeds wel 1 ×.

• Nieuwkomer
  • February 3, 2025

Gelukkig ben ik dus niet de enige die dit probleem heeft. Ik heb het weekend niet veel tijd gehad om er naar te kijken maar ga er de komende dagen wel op letten. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 3, 2025

Zo is het goed. 2 seconden later.... en na weer 2 seconden goed. En meestal meerdere keren per uur.

2 seconden later 

De ondertiteling blijft wel goed, want die wordt er apart in gesuperponeerd.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • February 4, 2025

Dank voor het testen iedereen en de uitgebreide feedback. Ik ga dat doorzetten intern!