Skip to main content

Mijn probleem: ik open de app, en ga dan naar "programma's die je volgt”
Vervolgens start dat programma wel, maar het hapert steeds, soms staat het langer dan een minutt stil, soms gaat het een stukje terug en als ik echt pech heb gaat mijn KPN kastje spontaan resetten.
Niet echt genieten…..

Admin: afgesplitst

Niet echt genieten…..

Dat kan ik me voorstellen @MartdM. 😥 Heb je de ontvanger al een reset gegeven? Ik ben benieuwd of dat helpt.


Dank je Sanne. Maar zoals ik al zei gebeurt die reset ook al af en toe spontaan... 


Een volledige reset is niet iets dat de ontvanger spontaan doet, @MartdM. Herstarten wel. Dus ik wil je toch vragen om de ontvanger eens een reset te geven. Hopelijk verbetert dit de ervaring met de app wat.


OK dan maar:
Ik heb eerst een "frisse start” uitgevoerd.  fabrieksinstellingen dus.
Leek heel even te helpen, maar een dag later dezelfde problemen

Toen een volledige reset zoals aangegeven in de link in de e-mail van Erik. Ook toen leek het even te helpen, maar inmiddels weer kommer& kwel.

Ben ik nou de enige die hier last van heeft???

 


Meen je niet @MartdM. Heel even verbetering dus. Ervaar je dit op beide ontvangers? Heb je deze omgeruild van plek? Als het probleem dan meeverhuist zit het in de ontvanger. Blijft het op dezelfde plek, dan zit het in de aansluiting. Wanneer het op beide ontvangers speelt, dan wil ik je aanraden het modem te resetten. 


OK, ik heb dus alles stap voor stap getest.
1. Andere ontvanger. Die begon met nieuwe software te downloaden. Eerst hielp dat even, maar daarna was het weer mis.
2. Modem reset. Hielp niet.
 Je zegt: "dan zit het in de aansluiting”. Ik weet dat mijn verbinding niet snel is (nog geen glasvezel), maar:

  • ik heb nooit dit soort problemen met mijn ontvanger, ik heb ze alleen bij de app (en ook met de You Tube app, ontdekte ik).  
  • Ik heb ook een smart TV en daar kan naar hartenlust deze apps gebruiken, nooiot dit soort problemen. Maar de KPN ontvanger  is veel makkelijker in gebruik, dus die wil ik graag gebruiken

    dus, wat nu?
    en ben ik echt de enige met dit probleem???

Hoi @MartdM, ik heb even een eigen topic voor je vraag gemaakt om het verzameltopic overzichtelijk te houden.
Als beide ontvangers het hebben op dezelfde locatie lijkt het probleem dus ergens tussen de experiabox en die locatie te zitten. Je zou daarvoor even een andere internetkabel kunnen proberen en als er nog een kastje tussen zit als een switch of draadloze verbindingssets zou je die er nog tussenuit kunnen halen om die uit te sluiten.

Heb je dit issue ook met je ontvanger op je andere TV?



 


Ik heb een gloednieuwe internetkabel rechtstreeks tussen het modem en de de ontvanger aangesloten.
Zelfde problemen!
Alles met mijn pc en TV doet het goed, zolang ik deze app maar niet gebruik. En ik hoorde van mijn zoon in Almere dat hij daar precies hetzelfde probleem heeft! 
Kunt u zich voorstellen dat ik hier erg mismoedig van word?

En wat de laatste vraag betreft: ik maar één TV

 


Ah top, dat sluit eigenlijk alles wel uit wat ik me zo kan bedenken. Ik ga je feedback doorgeven!