Skip to main content

Goede morgen,

Ik heb sinds 4 mrt 2022 KPN gisteren keken we tv toen het beeld zwart werd met rechts onder in het beeld HDR signaal het duurde even. Ik heb het op de site opgezocht maar die berichten waren al een jaar oud en het zou nu over moeten zijn, maar dus niet. Wat moet ik nu doen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @Aimery even in je tv-toestel-instellingen kijken, een melding van je tv zelf en niet van de tv-decoder.

Binnen de KPN_tv-decoder kun je bij instellingen/beeldinstellingen het beste HDR op AUTO zetten.

Succes.

 

 


Hallo JanD,

Bedankt voor je snelle reactie. In de tv zelf staat het automatisch, in de decoder stond deze aan. We hebben het nu op automatisch gezet. We gaan het zien, ik laat het nog wel weten over een week of zo.

Nogmaals bedankt

groeten

Aimery


Hallo @Aimery , bedankt voor de update, we zien je (positieve) reactie t.z.t. met belangstelling tegemoet.

 


Hoi en welkom op ons forum @Aimery!

Fijn dat @JanD je al van goed advies heeft voorzien 🙂 we zien je bevindingen graag verschijnen. Laat het ook gerust weten als je vragen hebt.


Sinds we het advies van JanD uitgevoerd hebben is het tot nu toe niet meer gebeurd. 

groeten

Aimery