Skip to main content

Beste,

ik heb een nieuwe Sony 4K televisie en heb bij jullie het fox sports abbo. Woon in een nieuwbouwwoning met glasvezel en heb bij jullie het beste internet abbo. Het beeld van Fox sport ziet er blokkerig/ vertraagt uit. Om de spelers zit een soort zweem. Nu heb ik al meermaals telefonisch contact gehad met jullie en is er nog geen oplossing. Ik lees op jullie forum dat er ook wat in de centrale verkeerd zou kunnen staan. Hoe kan ik er voor zorgen dat dit wordt nagegaan voor mij? 
 

Alvast bedankt.

 

Dave

Apart. Ik vind het een zendergroep met een van de mooiste HD beelden die KPN heeft. Heb wel alle beeldverbeteraars in mijn 4k UHD televisie uitgezet. Die werken naar mijn mening juist averechts.

Welke tv-ontvanger heb je?


Bedankt voor je reactie Peter, echter is mijn bedoeling wel om vanuit KPN een verdere reactie te krijgen. Of je moet de gouden tip hebben. Ook ik heb de meeste ‘verbeteraars’ uit staan. Ik las eerder op het forum dat het een instelling in een centrale moet zijn, daar wacht ik dus maar even op. Ik heb dat nieuwe kastje, de VIP 5250.

 

gr. En een fijne avond.

 

Dave


@DaveW Welkom op het forum. Wat vervelend dat je beeldkwaliteit bij Fox zo tegenvalt. Is het beeld eerder wel goed geweest en sinds de laatste tijd slechter of is het vanaf het begin niet goed geweest? En zijn andere zenders wel goed? Ik hoor graag van je, dan kan ik namelijk verder gaan zoeken! 


Hoi Rutger,


Ik heb inmiddels contact gehad met jullie technische dienst en het lijkt vooralsnog opgelost door de beeld instelling van UHD60 naar UHD50 te zetten. 

 

Groet,

 

Dave