Skip to main content

Hallo 3 maanden lang Kon ik met 1 ontvanger UHD instellen met prachtig mooi beeld maar sinds 2 dagen staat er dat ik 0 ontvangers mag instellen.Dus nu alleen SD ontvangst erg slecht beeld natuurlijk.wat kan ik hier nu mee.

Groetjes John

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Dit vraagt om hulp van een moderater.  Ik verwacht een administratief foutje. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.  De wachttijd is een dag of twee. 


Hallo Joep

dank voor je reactie

Ik heb je advies opgevolgd.

hopelijk gaat het lukken

groet John


Hoi @twinkly 

Je kunt het snelste even gratis bellen met de KPN 0800 0402 
Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten

 


Goedemiddag @twinkly, heb je het advies van @huistijger uitgevoerd? Of kunnen we je via het forum helpen? Dan wil ik je wel vragen om het forumprofiel in te vullen en mij dan even een seintje geven. 


Goedenavond Jeroen

Ik heb nog steeds hetzelfde probleem ook sinds

Ik  een andere ontvanger gekregen heb.

Waarschijnlijk door abonnement nr denk ik

 

 


Goedemorgen @twinkly, ik ben voor je het technische systeem ingedoken. Er zijn enkele aanpassingen voor je gedaan, waardoor HD kijken nu weer mogelijk moet zijn op de tv-ontvanger(s). 


Goedemiddag Jeroen

Heel veel dank dat je de tijd genomen hebt om naar het probleem te kijken en het hebt opgelost.

Wat een verademing om weer HD te kunnen kijken we waren blij verrast.

Alles werkt nu prima nogmaals bedankt

groeten John 


Graag gedaan en veel kijkplezier!


Hallo Jeroen

Even een update over de ontvanger sinds jou hulp.

Het beeld is perfect HD en het zappen van de ene naar de andere zender is nog nooit zo snel geweest.

Geen hakje of vertraging het is eindelijk heel prettig om KPN ITV zo te bekijken

nogmaals Hartelijk dank

groetjes John