Skip to main content

Ben sinds gisteren in het van een TV+ box. (sagemcom)

Google assist werkt (nog) niet, ingelogd bij Google.

Wat doe ik verkeerd.

Overigens heb ik het idee dat ik veel slechter beeld heb, mis ook de glasvezelkanalen (661-670)

Ook slecht vind ik het dat geen zenderlijst kan aanmaken, kan ook niet alleen maar de als favoriet gekenmerkte kanalen laten zien.

Benieuwd naar andere bevindingen 

Groeten Chris

Heb jij jouw TV+ Box wel ingesteld staan op Multicast met de best mogelijke kwaliteit?

Dit kan je doen bij instellingen → Informatie → naar beneden scrollen → Video mode.

 

Dan zal je namelijk wel de HD kanalen in hoogste kwaliteit (14Mbps) moeten kunnen ontvangen.

 

Voor andere bevindingen zie 

 


De glasvezel kanalen zijn gewoon 1 t/m 10 en niet in de 600 meer. Heb je de beeld-instellingen goed staan?


Beeldinstellingen staan nu goed, probleem was de TV.

TV+ box staat en stond al op: Automatisch best resolutie.

Maar de TV instellingen stonden op Natural, aangepast naar Dynamisch en nu heb ik weer beeld als vanouds.

Blijven nog de andere vragen: 

  1. Zender kieslijst malen kan niet, ook de favorieten slim gebruiken kan ook niet. 
  2. Google assist werkt niet, ingelogd Youtube werkt !!

Groeten Chris


TV+ box staat en stond al op: Automatisch best resolutie.

Het gaat niet om de instelling "Automatisch beste resolutie" maar om de instelling "Automatisch beste kwaliteit" onder Instellingen - Informatie - naar beneden scrollen - Video mode.


Ga ik nog nakijken

 


Zet de Google Assistent eerst op Engelse taal, daarna activeren en dan weer naar Nederlandse taal zetten.


TV+ box staat en stond al op: Automatisch best resolutie.

Het gaat niet om de instelling "Automatisch beste resolutie" maar om de instelling "Automatisch beste kwaliteit" onder Instellingen - Informatie - naar beneden scrollen - Video mode.

Heb de instelling aangepast en inderdaad lijkt wel nog beter beeld.

Dank Chris


Zet de Google Assistent eerst op Engelse taal, daarna activeren en dan weer naar Nederlandse taal zetten.

Ik wilde eigenlijk maar weten of hij werkt, gebruiken ga ik hem waarschijnlijk niet. Ik hou niet van praten tegen dingen.

Gaa het toch een keer proberen.

Groet Chris 

 


M’n hele huis is voorzien van domotica en ik lul me suf tegen die apparaten. Alles doet het ook altijd en ik vind het perfect. 😊


TV+ box staat en stond al op: Automatisch best resolutie.

Het gaat niet om de instelling "Automatisch beste resolutie" maar om de instelling "Automatisch beste kwaliteit" onder Instellingen - Informatie - naar beneden scrollen - Video

 

Kijk, deze kende ik nog niet en de optie stond ook niet aan. Dank je voor deze gouden tip. Dit scheelt aanzienlijk. 👍🏼