Skip to main content

Hallo medegebruikers van tv+

Ik heb het gevoel dat met iedere update de beeldkwaliteit achteruit gaat . Het is net of ieder bitje van elke update van de beeld kwaliteit af gaat .Wat is jullie mening hier over .

Eens. Ik heb ook al lopen schakelen omdat ik dacht dat het aan de zender of stream lag. Beeld is waziger geworden. Niet blij mee... 

Hi ​@wieleke, goed dat je het signaal aan ons doorgeeft! 

We zijn steeds bezig om TV+ te verbeteren. Je leest de meest recente updates in onze Product Updates, deze twee hieronder zijn kort achter elkaar doorgevoerd. Hoewel er geen beeldwijzigingen in zitten ben ik benieuwd, heb je deze updates al ontvangen?

En voor daarnaast: Hoe heb je jouw TV+ Box aangesloten op het modem? Hoe is je tv op de TV+ Box aangesloten? Maak je nog gebruik van andere apparatuur bij je tv? Zo ja, welke en hoe is dit aangesloten?

En hoe staan je beeldinstellingen? Controleer je beeldinstellingen sowieso eens goed, dit maakt een enorm verschil.

Alle input is welkom, hoe meer details des te handiger het voor ons is. 

Hier geen enkel last van beeldvermindering
Nog even helder, scherp en mooi.

Hierbij mijn instellingen.

Firmware 0.31.10

Launcher 1.171.3

Bekabeld aan gesloten

Naar TV hdmi

Bluray hdmi

Videomodus multicast

Automatisch beste kwaliteit is actief

Schermresolutie automatisch aan

Weergavemodus 4k2k50hz

HDR continue

HDR prioriteit HDR 10

LG oled tv 77 inch in filmmaker mode

Ik heb geen TV+ box maar een vip5202. Daar heb ik de HDR uit of op automatisch gezet. Geeft bij mij veel beter beeld. 

Zet de HDR op automatisch ! ​@wieleke 

Zet de HDR op automatisch ! ​@wieleke 

Yes. Nu gooit ie HDR over de zenders. Die sturen dat echter niet mee. Is bij HD nooit. Alleen bij 4k en UHD.

Bij HD geeft het een waas. Zeker op 77" moet je dat niet willen. 

En. Gebruik je de box niet voor de apps dan HDR uit. 

Schermresolutie nu automatisch .    HDR automatisch .   HDR prioriteit Dolby Vision

Lijkt me iets beter maar weet het niet zeker 🙄

Ik zie dat er goede tips gedeeld zijn, top! Ik hoop dat 't daarmee beter is, en neem ook dit artikel eens rustig door. Daarin vind je veel informatie en onze aanraders voor de beeldinstellingen:

Reageer