Skip to main content

Wat een verschrikkelijk slechte beeldkwaliteit op kan.42

Echt ruk…..

 

Klopt @Pikkepoelie , het is dan ook SD.
Gelukkig maakt dat met de TOP2000 niet zoveel uit, daarbij gaat het vooral om het geluid :sunglasses: .


Klopt, 42 is een SD kanaal.

Aangezien NPO 1 Extra momenteel sowieso SD is, ook op z’n positie 81 in het pluspakket, maakt dat niet uit. Maar het is zeker geen promotie als op 42 een pluspakketzender staat die i.h. pluspakket HD is.

Visueel is de Top 2000 ook dit jaar geen klap aan (vind ik). Hier staat ie dan ook gewoon lekker aan via de 'radio’: 802. Via de audioset.


Bij mij staat hij in het geheel niet aan:blush:  De Top 2500 op 192 TV:thumbsup:


De Top 2000 is wel in HD te zien via NPO Plus of op NLZIET. Ik heb die zender ook op NLZIET staan, dat is in ieder geval in HD. 😉


Bij mij staat hij in het geheel niet aan:blush:  De Top 2500 op 192 TV:thumbsup:

Ik wist niet dat die er ook was, @Alfons waren die ook opgelopen nacht (00:00) uur mee begonnen? Lijkt mij dat ze eerder zijn begonnen, want hun hebben 500 liedjes meer dan de Top 2000. 


@Dennis Schreve 

Die zijn 1e kerstdag om 12.00 uur begonnen en dat gaat continu door tot de jaarwisseling. Ze zijn nu aan nummer 2301 bezig. Schiet al lekker op dus.:grin:


Hallo @Pikkepoelie ,

Ik weet dat je er voor nu niets aan hebt, maar binnenkort wordt NPO 1 HD wel in HD doorgeven. Volgend jaar kun je dus wel de top 2000 in HD kijken. 
 

Er is namelijk nieuws over NPO 1 Extra in HD ! 
 

Citaat: 

Ik heb natuurlijk wel even nagevraagd wat betreft NPO 1 Extra in HD. Toch een soort van primeurtje hier. We willen 'm in januari/februari in HD gaan aanbieden. :man_dancing_tone3:

Bron: moderator Paul