Skip to main content

Beeldkwaliteit slechter bij gebruik TV+ 

Bij Philips oled 4k tv is de beeldkwaliteit slechter dan bij bestaande 4k ontvanger.

ook bij mijn LG oled 4k tv is dit helaas het geval.

Alle “beeldinstellingen” heb ik uiteraard al geprobeerd, maar helaas geen resultaat.

Mijn internetverbinding is 50/50. 
Wie heeft hiervoor een oplossing ?
Heel graag reactie !!

Het verschil in streams  (Mbps) tussen kanaal RTL4 op kanaal op 4 en de glas versie RTL 4 op kanaal 664 zie figuur. Hoog +/- 14Mbps glas (664 )en de lage +/- 6 Mbps kanaal 4.

Ontvanger 5202 met LG Oled tv

 


Vraagje, heeft Kpn de beeldkwaliteit inmiddels opgeschroeft (14mbps)

Daar ik nog steeds kwa beeldkwaliteit niet in de buurt kom van mijn vorige provider (ziggo).

Heb nu dat android kasje TV+ op een Sony 55 inch Oled.

Heb met een Kpn medewerker geprobeerd de beelinstellingen te verbeteren, zonder resultaat.

flets beeld, geen details, en vaak een trillend beeld (krijg je koppijn van)

 

 

Ik heb precies het zelfde!! ⛔️📺

Heb inmiddels van alles geprobeerd, meer dan een uur met een kpn medewerkster naar de instellingrn gekeken maar niks heeft werkt.

Ben echt super ontevreden over Kpn, zowel me beeld kwaliteit als mijn internet. Ik had perfect beeld bij ziggo je zag elke snorhaar een dikke 10 waard. Maar nu bij kpn is dit een zielig cijver 4 waard..👎🏻

Ohja en het duurt hier bijna een minuut voordat de tv aan is. Dat was bij ziggo 4 seconde.🤷🏻‍♀️


Ik ben ook super ontevreden met KPN, kan niet wachten om over te stappen terug naar Ziggo...


De instellingen van je “KPN+” ontvanger aanpassen..

HDR uitzetten.

Hopelijk heb je dan een beter resultaat w.betr. de beeldkwaliteit.


Goede dag.

2 maanden geleden werd ik gebeld door KPN voor aanpassing van abonnement, tot mijn verbazing werd het stuk goedkoper voor mij , bij zelfde voorwaarden. PRIMA KPN 👍👍👍 Maar ik kreeg andere apparatuur een andriod  kastje met allemaal app’. Dat kastje was echt bagger. Met KPN gebeld ik mocht het oude kastje 5202 houden.

ik heb nu het aantal mbps via online monitor gemeten, is 14 mbps (zie bijlagen)

 


Ejteener schreef:

ik heb nu het aantal mbps via online monitor gemeten, is 14 mbps (zie bijlagen)

De HD+ streams (kanaal 1 t/m 10 op de TV+ Box en kanaal 661 t/m 670 op de "oude" TV ontvangers) zijn al geruime tijd 14,2Mbps.


Weet iemand hoe wat de oorzaak is dat ik af en toe het volgende bericht krijg  foutcode stb-nmc-400 blauwe melding verbinding tussen ontvanger en modem onderbroken. Na een paar seconden gaat die van zelf weer weg. Geboden oplossing van KPN via deze link:

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/verbinding-met-zender-verbroken.htm#/
 

helpt niet 

 

groet


Conclusie:

De nieuwe “KPN+” ontvangers is nog geen succes..

Mogelijk met (zeeer veel)updates komt het wel goed…

 


Conclusie:

De nieuwe “KPN+” ontvangers is nog geen succes..

Mogelijk met (zeeer veel)updates komt het wel goed…

 

Weet iemand hoe wat de oorzaak is dat ik af en toe het volgende bericht krijg  foutcode stb-nmc-400 blauwe melding verbinding tussen ontvanger en modem onderbroken. Na een paar seconden gaat die van zelf weer weg. Geboden oplossing van KPN via deze link:
 

dit gaat over de ontvanger 5202 en niet over kpn-box+