Skip to main content
Beantwoord

Beeldscherminstellingen terug naar automatisch na uitzetten tv-ontvanger

  • May 23, 2020
  • 3 reacties
  • 126 keer bekeken

Weet iemand waarom de beeld instellingen in de nieuwste 4k ontvanger telkens na het uit zetten weer terug gaat naar automatisch terwijl ik het instel op UHD 50 en dan opsla.  Want op automatisch laten staan is niet om aan te gluren telkens schokkend beeld.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Beste antwoord door Natasja

Dag @BosmanJ. Van harte welkom hier. Dit signaal wordt herkend en is eerder besproken in dit topic. Het probleem is opgelost in de nieuwe softwareversie voor je tv-ontvanger die op dit moment wordt uitgerold. Dit gebeurt gefaseerd, dus ik durf je niet te zeggen wanneer jij aan de beurt bent. Wellicht kun je het topic nog even doorlezen voor extra informatie. :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 29, 2020

Dag @BosmanJ. Van harte welkom hier. Dit signaal wordt herkend en is eerder besproken in dit topic. Het probleem is opgelost in de nieuwe softwareversie voor je tv-ontvanger die op dit moment wordt uitgerold. Dit gebeurt gefaseerd, dus ik durf je niet te zeggen wanneer jij aan de beurt bent. Wellicht kun je het topic nog even doorlezen voor extra informatie. :slight_smile:


  • Auteur
  • Helper
  • May 29, 2020

Natasja bedankt voor jou reactie wij wachten het wel af wanneer de nieuwe software versie er op komt tot die tijd moeten wij maar gewoon de beeld instellingen elke keer even opnieuw opslaan het is niet anders mvg john


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • May 30, 2020

Voor nu helaas even niet. Bedankt voor je begrip, @BosmanJ. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.