Skip to main content

Goede avond KPN!

Ik heb 2 issues

  1.    Ik ben reeds geruime tijd in bezit van 2 ontvangers alsook de geleverde afstandsbedieningen.

Momenteel heb ik de ervaring dat sommige knoppen niet meer reageren op beide toestellen zoals voorheen. Grootste ergernis is de Gids-knop die niet werkt waardoor je vaak op de radio knop toetst en alles dus overgaat. Ik vermoed dat dit heeft te maken met slijtage door veelvuldig gebruik. 

Is er een mogelijkheid deze 2 gratis om te ruilen?

 

     2.      Door onbekende reden slaag ik er niet in om de interactieve afstandsbediening te laten werken met mijn LG UK6750PLD. Tv wil niet reageren als ik em probeer aan te zetten, noch volume enz.

Is hier een oplossing voor?

 

Alvast bedankt voor uw spoedig schrijven,

 

Mathias

@Mathias Jespers 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


Bedankt @Noordzee !!!
 

Heb je toevallig ook de oplossing voor issue 2?

 

bedankt,

 

 


 De nieuwe afstandsbediening koppelt net even iets anders, dan het vorige model 

Zie

Afstandsbediening instellen 

Afstandsbediening programmeren:
Richt de afstandsbediening op de TV en druk 5 seconden op de AV knop samen met de cijfertoets uit de snelcodelijst tot de bovenste led rood wordt.
(De AV knop is de knop onder de 7)
Druk daarna op de snelvooruitspoel-toets »
Controleer nu de toetsen voor volume en source (AV) en de TV-uit knop
En druk op OK

Snelcodelijst
1 Samsung
2 LG
3 Sony
4 Philips
5 Panasonic
6 Loewe
7 Grundig
8 Sharp
9 LTC
0 Hisense


Hey @Mathias Jespers, welkom op het KPN forum. Goed om te zien dat je de community om hulp vraagt. Is alles gelukt?  


Bedankt voor alle reacties.

 

ik heb momenteel nog de oude afstandsbedieningen. Nieuwe zijn onderweg dus hopelijk is het daarna opgelost.

 

mathias


Mooi zo👍


Fijn, @Mathias Jespers. Daarmee sluiten we het topic. Goed weekend!  


Reageer