Skip to main content
Beantwoord

Beide afstandsbedieningen defect

  • December 4, 2019
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

Goede middag, 

Wij hebben 2 interactieve Kpn kastjes. Nu zijn de 2 witte afstandsbedieningen stuk. Ze reageren slecht op het veranderen van de tv kanalen. En het aan en uit zetten van de tv.

 

Graag zouden we 2 nieuwe afstandsbedieningen willen krijgen. Ik denk dat ze versleten zijn en toen zijn aan vervanging. 

Met vriendelijke groet 

Frank. 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

@Karinbw8 Jazeker, dank voor het invullen! Ik heb de eerste afstandsbediening zojuist voor je aangevraagd. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of daarmee alles weer goed werkt? Ik kan je maximaal één tegelijk sturen, maar als je me laat weten wanneer je de eerste ontvangen hebt, dan kan ik je een tweede toesturen :slight_smile: ​​​​​​​

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Karinbw8 Hoi Frank, het is natuurlijk niet handig als beide afstandsbedieningen het inmiddels minder goed doen. Goed dat je het laat weten, ik help je graag verder.

Ik zie dat je helaas nog geen gegevens in je forumprofiel hebt gezet. Kan je voor mij je postcode en huisnummer toevoegen? Laat je het weten wanneer je ze hebt ingevuld?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 6, 2019

Beste Alea,

Ik heb zo juist Als het goed is gegaan mijn profiel gegevens ingevuld.

Hopelijk kun je ons nu verder helpen?


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Karinbw8 Jazeker, dank voor het invullen! Ik heb de eerste afstandsbediening zojuist voor je aangevraagd. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of daarmee alles weer goed werkt? Ik kan je maximaal één tegelijk sturen, maar als je me laat weten wanneer je de eerste ontvangen hebt, dan kan ik je een tweede toesturen :slight_smile: ​​​​​​​


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 14, 2019

Hoi Alexa

De eerste afstandsbediening is vrijdag netjes bezorgd.

Als het nog kan kan de 2e komen 😁

Groetjes Karin


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Karinbw8 Fijn om te horen, de tweede komt ook jouw kant op :slight_smile: Alvast fijne feestdagen toegewenst!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 18, 2019

Al vast hartelijke dank en jullie ook hele fijne feestdagen.