Skip to main content

Goede middag, 

Wij hebben 2 interactieve Kpn kastjes. Nu zijn de 2 witte afstandsbedieningen stuk. Ze reageren slecht op het veranderen van de tv kanalen. En het aan en uit zetten van de tv.

 

Graag zouden we 2 nieuwe afstandsbedieningen willen krijgen. Ik denk dat ze versleten zijn en toen zijn aan vervanging. 

Met vriendelijke groet 

Frank. 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@Karinbw8 Hoi Frank, het is natuurlijk niet handig als beide afstandsbedieningen het inmiddels minder goed doen. Goed dat je het laat weten, ik help je graag verder.

Ik zie dat je helaas nog geen gegevens in je forumprofiel hebt gezet. Kan je voor mij je postcode en huisnummer toevoegen? Laat je het weten wanneer je ze hebt ingevuld?


Beste Alea,

Ik heb zo juist Als het goed is gegaan mijn profiel gegevens ingevuld.

Hopelijk kun je ons nu verder helpen?


@Karinbw8 Jazeker, dank voor het invullen! Ik heb de eerste afstandsbediening zojuist voor je aangevraagd. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of daarmee alles weer goed werkt? Ik kan je maximaal één tegelijk sturen, maar als je me laat weten wanneer je de eerste ontvangen hebt, dan kan ik je een tweede toesturen :slight_smile: ​​​​​​​


Hoi Alexa

De eerste afstandsbediening is vrijdag netjes bezorgd.

Als het nog kan kan de 2e komen 😁

Groetjes Karin


@Karinbw8 Fijn om te horen, de tweede komt ook jouw kant op :slight_smile: Alvast fijne feestdagen toegewenst!


Al vast hartelijke dank en jullie ook hele fijne feestdagen.