Skip to main content

Ik zag dat op beide DIW7022 staat:

Firmware 0.16.4

App: 1.99.1

 

De 2de klopt volgens mij.

 

Bij zoeken updates, vind hij geen updates, geeft aan dat de box up to date is. 

Hallo @joop2011 ,

Heb je dit al geprobeerd? : 

Menu > instellingen (wieltje) > Open algemene instellingen > Apparaatvoorkeuren > Over > Controleren op KPN TV+ firmware updates

 

Want met : 

Controleren op KPN TV+ app updates wordt alleen de KPN TV+ app update gedownload.

 

Bron : 

 

Heb je hem na 5 april nog niet, dan kun je de update zelf starten via 

Menu > instellingen (wieltje) > Open algemene instellingen > Apparaatvoorkeuren > Over > Controleren op KPN TV+ firmware updates

Dit download en installeert de KPN TV+ firmware update. Daarna kun je vervolgens in hetzelfde menu via Controleren op KPN TV+ app updates de KPN TV+ app update downloaden.


@Noordzee

Dank voor je reactie.

Ik had dit gedaan en de melding is “uw software is up-to-date”

 

Ik las ook dat deze update 1 keer per maand komt.

Dus verwacht ik hiervoor volgende week een update.

Ik kan ook even afwachten, misschien staat dan meteen de nieuwste erop.


Dan zal het wel goed zijn. Als je op de eerste tien zenders een betere beeldkwaliteit ziet, dan weet je het zeker. 
 

Wat zit er in?

Eindelijk is het zover! Vanaf deze update zijn de HD-zenders van de NPO, RTL en Talpa in hogere HD beeldkwaliteit op KPN TV+ te zien. Hiermee zetten we een grote stap om onze klanten de allerbeste kwaliteit te laten ervaren die ze van ons gewend zijn.

Deze kwaliteit - ook wel bekend als HD Glas - wordt toegevoegd op de kanalen 1 t/m 10. Deze kanalen worden voorzien van een hogere bandbreedte, waarmee je scherper beeld ervaart. De kanalen worden dus direct op positie 1 t/m 10 gezet, in tegenstelling tot de “HD Glas” kanalen op de iTV boxen die op positie 661 en verder zitten.

 

Beeldkwaliteit verhoogd

De HD-kwaliteit is verhoogd van de eerste 10 kanalen. De kwaliteit is nu gelijkgetrokken met de zogenaamde “HD Glas” zenders die glasvezelklanten kennen met iTV. 
 


Nu je dit zo zegt @Noordzee als advies naar @joop2011 bedenk ik me dat Joop met zijn firmware mogelijk nog niet de maximale kwaliteit haalt. Er moet een handmatige instelling voor worden gedaan zoals te lezen is in deze product update. Wellicht iets dat Joop dus even in zijn achterhoofd moet houden want je wordt er via de tv interface niet op gewezen. Los daarvan apart dat hij de nieuwste firmware nog niet heeft want de upgrade zou onderdeel van de installatie moeten zijn.

 


Beeldkwaliteit is volgens mij goed.

Op de LG Oled C1 48”

 

Zoals ik al aangaf, als ik op de update firmware klikt (ook op de andere), dan geeft hij aan “de software is up-to-date”

 

Ik verwacht volgende week weer een update en kijk wat dan de versie is.

Ik wacht het even af.

 

Mijn dank is groot voor het meedenken.


Net de DIW7022 opnieuw laten opstarten.

Daarna weer firmware update controleren en helaas, hij blijft aangeven dat de software up-to-date is. 

 

Dus lijkt mij wachten op de volgende update het beste.

Als het goed is, 1 keer per maand firmware update, is dat volgende week.

En als het goed is, ook een app update volgende week. 

 

Beeld ziet er goed uit. 


Zie foto's 

Zoals je ziet staat de verkeerde firmware erop.

Volgens mij is het beeld wel goed, maar dat zit in 1.99.1 als ik het goed heb.

 

Vraag me nu ook af of het goed gaat bij de volgende firmware update.

 

 


Zie foto's 

Zoals je ziet staat de verkeerde firmware erop.

Volgens mij is het beeld wel goed, maar dat zit in 1.99.1 als ik het goed heb.

 

Vraag me nu ook af of het goed gaat bij de volgende firmware update.

 

 

Zou me niet verbazen als ze de kpn tv+ firmware naar 0.17.4 on hold hebben gezet ivm de vele problemen die er zijn met foutmeldingen bij een aantal mensen.


@Eric89 

Dank je, dat zou best wel eens kunnen.


Hoi @joop2011, die update staat inderdaad even in de wacht. Dat is precies wat het is nu. Er wordt gewerkt aan een volgende versie waarmee je de verbeteringen alsnog gaat krijgen. Ik weet niet wanneer die komt, maar je weet onze Product Updates te vinden. We plaatsen het daar zodra we meer weten.


@Jasper 

Hartelijk dank.

Als het goed is (1 keer per maand firmware update) moet hij vandaag of in ieder geval deze week komen.

Ik ben inderdaad op de Product update geabonneerd.