Skip to main content

Beide tv ontvangers in huis lopen standaard vast wanneer we Videoland of Netflix willen kijken. 
Het veranderen van zenders is dan ook niet meer mogelijk. Ik moet de ontvanger volledig uitschakelen voor hij weer reageert. Graag een oplossing hiervoor. 

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe zijn deze verbonden met de Experiabox (KPN router modem)?

Doen andere dingen (tv kijken) het wel? 


Hoi @JustineN, welkom op ons forum! Ook ik ben wel benieuwd naar de vragen die Joop hierboven stelt!
Kun je de ontvangers ook eens een Frisse start geven?

Admin edit:  

Videoland heeft een nieuwe app geïntroduceerd, de (rode) V2 app. Helaas merken we dat door gebruik van de Videoland V2 app (op termijn) het geheugen vol raakt op de HD-box. Hierdoor kan er instabiliteit en/of een vastloper ontstaan. We werken hard met de leverancier (Videoland) aan een oplossing. Maar door de complexiteit is hier niet direct een oplostermijn voor te geven.
 
Als de performance bij jou niet optimaal is via de HD-box dan is het alternatief; bekijk Videoland (tijdelijk) via een ander device. Dit kan zijn een andere TV-box (niet HD), mobiel device, tablet of SmartTV.

Ga naar videoland.com/nl/videoland-update voor hulp bij kijken op een ander device.


Hallo,

Ik ervaar ook dit probleem sinds die 'nieuwe’ rode app van Videoland.

Als je videoland hebt geopend werkt alles niet of zeer traag. Nadat ik heb herstart lukt het meestal wel weer.  (maar dat kan de oplossing toch niet zijn)

#KPN wat is jullie oplossing hiervoor?

Arnold


Hoi @ArnoldvN, welkom op ons forum! In de meeste gevallen kun je voor dit soort vragen beter even een eigen topic aanmaken.
In dit geval is het een bekend issue en wordt er door Videoland aan gewerkt voor een oplossing.  

Goedemorgen Allen, ik heb hier een statement vanuit de organisatie:

Videoland heeft een nieuwe app geïntroduceerd, de (rode) V2 app. Helaas merken we dat door gebruik van de Videoland V2 app (op termijn) het geheugen vol raakt op de HD-box. Hierdoor kan er instabiliteit en/of een vastloper ontstaan. We werken hard met de leverancier (Videoland) aan een oplossing. Maar door de complexiteit is hier niet direct een oplostermijn voor te geven.
 
Als de performance bij jou niet optimaal is via de HD-box dan is het alternatief; bekijk Videoland (tijdelijk) via een ander device. Dit kan zijn een andere TV-box (niet HD), mobiel device, tablet of SmartTV.

Ga naar videoland.com/nl/videoland-update voor hulp bij kijken op een ander device.

voor meer informatie kun je terecht in het onderstaande topic!

 


Hoi,

Bij ons hetzelfde probleem met de nieuwe videoland app, maar ook met de NPOPLUS app.

Er moet wel voor betaald worden, buiten dat het irriteert. 

Graag een oplossing.

Groet,

Jos


Goedemorgen, 

Zijn er al vorderingen gemaakt bij KPN

Wbt dit issue?  Ik merk nog geen verschil nl.

Het lijkt me redelijk even niet meer te hoeven betalen voor deze diensten tot jullie het hebben opgelost.  Graag uw antwoord 

Arnold


Ik krijg net bericht van KPN dat Videoland per januari 2023 één euro duurder gaat worden!

Los eerst dit probleem eens op!

Ik vind het nogal schandalig de prijs wel te willen verhogen, maar jullie klanten met ellende te laten zitten

Arnold