Skip to main content
Beantwoord

Beleef kpn: Billionaire boys club geen gesproken geluid

• January 13, 2022
  • 5 reacties
  • 52 keer bekeken

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35

Zit je er helemaal voor, zijn de stemmen niet te horen. Alleen de muziek en geluidseffecten. Waardeloos. 

Beste antwoord door Maja van KPN

Ok duidelijk, dus de ‘gewone’ uitzending heeft het stemgeluid niet, waardoor hij live, via terugkijken én als opname niet goed te bekijken is. Kunnen we achteraf weinig aan veranderen maar ik ga hier wél even een melding van maken!

Hopelijk heb je er ergens in de komende 2 jaar weer zin in om er naar te kijken :blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 17, 2022

Flauw zeg @PeterG :slight_frown: Is het nog goed gekomen?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • January 17, 2022

Nee. Ook de opname en Terugkijken bevatte geen stemmen.

Vond 'm via "zoeken” ook nog. Ook gratis (kennelijk pluspakket al kom ik 'm bij rondgang in de rubrieken daar 'm niet vinden.) Maar de zin in de film was ondertussen weg.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 17, 2022

Dat laatste snap ik wel :slight_frown: Kon je hem via ‘zoeken’ wél met geluid bekijken? Of ontbrak het daar ook?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • January 17, 2022

Daar zijn wel de stemmen te horen. Kijk ik nog wel eens. Nog 2 jaar beschikbaar. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 18, 2022

Ok duidelijk, dus de ‘gewone’ uitzending heeft het stemgeluid niet, waardoor hij live, via terugkijken én als opname niet goed te bekijken is. Kunnen we achteraf weinig aan veranderen maar ik ga hier wél even een melding van maken!

Hopelijk heb je er ergens in de komende 2 jaar weer zin in om er naar te kijken :blush: