Skip to main content
wanneer komen die weer terug op de app.
De TV app voor Samsung tv's bevind zich nog in ontwikkelfase. Daarop geeft KPN nog geen garanties.



Of bedoel je de app op je smartphone of tablet?



Via de Windows app heb ik nu gewoon België één aan. Die is er dus gewoon.



N.B. De Belgische zenders zijn alleen beschikbaar via je eigen wifi. Niet buiten de deur. Daar zijn geen rechten voor.
Hoi @annemaria, welkom. De Belgische zenders zijn op de iTV app inderdaad alleen beschikbaar op het thuisnetwerk.



Hier vind je de overzichten: https://www.kpn.com/televisie/zenders.htm (kies daar voor "Download PDF zenderoverzichten")

Ik ben thuis en op mijn eigen netwerk aangesloten en krijg dan nog altijd de melding dat ik zender Een alleen thuis mag bekijken. Wie heeft nog meer dat probleem en hoe kan dat opgelost worden.

 

 


Ik ben thuis en op mijn eigen netwerk aangesloten en krijg dan nog altijd de melding dat ik zender Een alleen thuis mag bekijken. Wie heeft nog meer dat probleem en hoe kan dat opgelost worden.

 

 

 

Zit je thuis wel op het KPN Wifi netwerk via de Experiabox?

Anders werkt het niet. 

Bij mij werkt het thuis. 


Net alles nog gecontroleerd maar helaas.


De oorzaak zou wel eens kunnen zijn dat de administratieve koppeling tussen jouw Internet abonnement en jouw TV abonnement verloren is gegaan.

Helaas komt dat wel vaker voor.

Ik hoop dat er op korte termijn een medewerker zal reageren en dit voor je zal gaan uitzoeken.


Is het nog te verwachten dat de Belgische TV-zenders ook, net als dat bij Ziggo wel kan (!), ook via mijn KPN abonnement mobiel kan worden bekeken? Kunt u de reden aangeven waarom dit niet via de KPN en wel via Ziggo mogelijk is? Alvast bedankt.  Groet  Irma 


@Imbart

KPN heeft die rechten niet of nooit erbij genomen of geen toestemming van de VRT. Dat is allemaal mogelijk en zal, om concurrentieredenen, nooit publiek bekend gemaakt worden (helaas).

Ziggo is van dezelfde eigenaar als het Belgische Telenet. Mogelijk dat voor Ziggo via die route er wel rechten zijn.

Ik verwacht dat bij kpn de rechten ervoor niet komen. Dan gaan de kosten omhoog voor niet zo heel veel kijkers die VRT ook buiten de deur willen volgen.

Zover ik kan nagaan heeft alleen Ziggo de VRT erbij.