Skip to main content

Sinds enige tijd kan ik een groot aantal programma's niet meer terugkijken via Gids. B.v. de serie Jos of de detective Grandchester. Ik krijg dan de melding " plan een serie in". Is dit opeens iets nieuws ??

Sinds enige tijd kan ik een groot aantal programma's niet meer terugkijken via Gids. B.v. de serie Jos of de detective Grandchester. Ik krijg dan de melding " plan een serie in". Is dit opeens iets nieuws ??

 

BBC en BBC first is dat, klopt dat?

Volgens mij mag het niet van BBC.

 

Wat je wel kan doen, zo doen wij het ook, je kan het programma opnemen.

Dan kan je het wel terugzien.😉

 

Welke KPN tv decoder heeft u?


Hoi, @Rvdveen ,

Ik heb even bij andere providers gekeken. En ook daar is Jos van 17-7 op npo 3 niet terug te kijken. Het hoort dus zo. De NPO heeft dit kennelijk niet vrijgegeven.

Je kunt hem wel gratis via NPO start kijken. Als je een Smart televisie hebt zit deze app daarop. Je kunt hem ook uit de store halen voor je smartphone of tablet.

Vanavond dus naar opnemen is mijn advies.

Buitenlandse series als grantchester zijn eigenlijk nooit vrijgegeven door de NPO voor terugkijken. Dus ook dat klopt. Dan is wel steeds de laatste aflevering tot een week terug te kijken via NPO start. Of langer via de betaalde dienst NPO Plus of NLziet.

 


Helaas biedt KPN de Start app niet aan. Dank voor het antwoord.


Helaas biedt KPN de Start app niet aan. Dank voor het antwoord.

 

KPN heeft heel veel app's niet.

Maar gelukkig kan je die allemaal op een Smart tv zien.😉 (als u die heeft natuurlijk😉).


Sinds enige tijd kan ik een groot aantal programma's niet meer terugkijken via Gids. B.v. de serie Jos of de detective Grandchester. Ik krijg dan de melding " plan een serie in". Is dit opeens iets nieuws ??

 

BBC en BBC first is dat, klopt dat?

Volgens mij mag het niet van BBC.

 

Wat je wel kan doen, zo doen wij het ook, je kan het programma opnemen.

Dan kan je het wel terugzien.😉

 

Welke KPN tv decoder heeft u?

Op BBC First kun je juist het meeste zo niet alles wel terugkijken. Op de reguliere BBC zenders niet, maar ook niet op de Belgische of Duitse publieke zenders. (Serie) Opnemen kan dan een uitkomst zijn.