Skip to main content
Vraag

Beperkt terugkijken BBC First

• June 10, 2019
  • 33 reacties
  • 4227 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

33 reacties

• Nieuwkomer
  • December 12, 2019

Ik heb hetzelfde probleem als Nelle. Van de memorable midsomer murders op BBC First is alleen deel 1 op te nemen. Als ik deel 2 wil opnemen, verschijnt er een melding dat de opname al geprogrammeerd is. Maar achteraf blijkt dat alleen deel 1 opgenomen en deel 2 niet.

• Auteur
  • Topper
  • December 12, 2019

Andrea007, als je de programma’s instelt via de KPN app lukt het wel, ik heb het gisteren getest.

• Nieuwkomer
  • December 12, 2019

Hoi IngeT, het instellen via de KPN app lukt inderdaad, bedankt voor jouw snelle reactie :grinning:.

Blijft natuurlijk de vraag of KPN er iets aan gaat doen dat het opnemen vanuit de gids op tv niet goed gaat. 

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • December 12, 2019

Hi allen. Excuses voor de problemen. Fijn dat het alsnog is gelukt via de iTV app natuurlijk. Zouden jullie kunnen/willen controleren of het wel gewoon werkt vanaf 10 december? Er waren inderdaad problemen, maar er zijn inmiddels veranderingen aangebracht namelijk. Mocht het nog steeds voor problemen zorgen dan hoor ik dat graag.

• Nieuwkomer
  • December 12, 2019

@IngeT Bedankt voor je tips, Inge! 

@Paul_  ik zie nog geen verbetering Paul, lukte me niet om via de tv op te nemen. 

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • December 12, 2019

@IngeT Bedankt voor je tips, Inge! 

@Paul_  ik zie nog geen verbetering Paul, lukte me niet om via de tv op te nemen. 

Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb navraag gedaan en wacht op antwoord. Zodra ik meer weet laat ik van me horen.

• Nieuwkomer
  • December 18, 2019

@Paul, ik heb het nog een keer geprobeerd en deze week lukt het wel weer om beide afleveringen op te nemen via de tv :grinning: .

• Nieuwkomer
  • October 8, 2020

2 dagen geleden the last kingdom kunnen terugkijken of bbc frist vandaag ineens niet meer? Hoe kan dat