Skip to main content
Sinds zaterdagochtend zijn er nog maar weinig programma’s van BBC First terug te kijken, er staan geen groene pijlen bij. Soms kan je wel deel 1 van bv Midsomer Murder kijken maar niet deel twee dat er direkt achteraan komt en andersom dus het lijkt mij geen rechtenquestie. . Software vernieuwen heeft niets opgeleverd. Wat is er aan de hand?

Ik heb hetzelfde probleem als Nelle. Van de memorable midsomer murders op BBC First is alleen deel 1 op te nemen. Als ik deel 2 wil opnemen, verschijnt er een melding dat de opname al geprogrammeerd is. Maar achteraf blijkt dat alleen deel 1 opgenomen en deel 2 niet.


Andrea007, als je de programma’s instelt via de KPN app lukt het wel, ik heb het gisteren getest.


Hoi IngeT, het instellen via de KPN app lukt inderdaad, bedankt voor jouw snelle reactie :grinning:.

Blijft natuurlijk de vraag of KPN er iets aan gaat doen dat het opnemen vanuit de gids op tv niet goed gaat. 


Hi allen. Excuses voor de problemen. Fijn dat het alsnog is gelukt via de iTV app natuurlijk. Zouden jullie kunnen/willen controleren of het wel gewoon werkt vanaf 10 december? Er waren inderdaad problemen, maar er zijn inmiddels veranderingen aangebracht namelijk. Mocht het nog steeds voor problemen zorgen dan hoor ik dat graag.


@IngeT Bedankt voor je tips, Inge! 

@Paul_  ik zie nog geen verbetering Paul, lukte me niet om via de tv op te nemen. 


@IngeT Bedankt voor je tips, Inge! 

@Paul_  ik zie nog geen verbetering Paul, lukte me niet om via de tv op te nemen. 

Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb navraag gedaan en wacht op antwoord. Zodra ik meer weet laat ik van me horen.


 @Paul, ik heb het nog een keer geprobeerd en deze week lukt het wel weer om beide afleveringen op te nemen via de tv :grinning: .


2 dagen geleden the last kingdom kunnen terugkijken of bbc frist vandaag ineens niet meer? Hoe kan dat