Skip to main content

Ik heb wederom issues met beperkte modus en foutmeldingen in interactieve tv. Is dit het nieuwe normaal binnen KPN?

Lijkt weer weg. Het gebeurde voorheen nooit en tegenwoordig regelmatig. Iemand een idee of verklaring wat de oorzaak is?


Hi @Will.i.am, wat jammer dat je deze melding nu regelmatig voor de kiezen krijgt :slight_frown:

Een week of 2 geleden was hier een korte algemene storing mee, heb je sinds die tijd vaker met de melding te maken gehad? Of is het goed gebleven nadat je dit bericht hier hebt geplaatst?

Maak je alleen gebruik van KPN apparatuur of heb je een eigen router aangesloten in plaats van, of na de Experia Box? Hoor het allemaal graag!

 


Hoi Maja,

 

Nee het is niet weg! Ik ontvang de foutmelding(en) regelmatig. Ook wordt tegenwoordig regelmatig een programma dat ik terugkijk ineens afgebroken met een dergelijke foutmelding. Het is behoorlijk irritant. De modem, versterkers en draadloze verbindingsset is allemaal van KPN.

Ben ik de enige die hier last van heeft?


Heel flauw dat je hier tegenaan blijft lopen, bij jou staat dit overduidelijk los van die algemene storing. 

Je geeft aan dat je versterkers en een draadloze verbindingsset aan hebt gesloten, hoe is je tv ontvanger precies verbonden met de Experia Box? Gaat dat via de draadloze verbindingsset en zo ja, is er onderweg van de Experia Box naar de ontvanger toe ook nog een versterker aangesloten of dat net?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik je lijn en thuisnetwerk vanaf afstand doormeten om te zien of ik iets geks tegenkom.


Sinds de update voor versnelling in de menu’s nu ook last van tv ontvanger die in de beperkte modus schiet. Bijzonder lastig en vervelend. Meerdere mensen hier last van na de update?


Ik heb hier ook last van gehad, afgelopen zondag. 


Bij ons was het ook vanavond weer mis. Niet kunnen terugkijken en/of opgenomen programma's afspelen. Waarschijnlijk was er weer live voetbal. KPN schiet zichzelf zo gigantisch in de voet. Cadeautjes geven maar dat geeft weer nieuwe storingen omdat men massaal op de opengestelde kanalen afstemd. Heeel erg klaar met KPN!


Inderdaad, die cadeautjes die ik toch niets mee. En lekker de beperkte modus melding heeft geen code nummer, dus je kunt deze klacht ook niet op afstand laten beoordelen cq herstellen. Knap waardeloos. KPN wat gaat u hier aan doen!!!


Het lijkt er op, dat er vannacht e.e.a. Aan gedaan is. De beperkte modus is er weer af en de tv en menu’s werken weer naar behoren. KPN bedankt voor de snelle actie


Gisteravond hebben we korte tijd met een storing te maken gehad, deze is gelukkig redelijk snel weer verholpen! Jullie hebben nu ook geen last meer van de beperkte modus melding @BND en @mkroonen?


Hoi Maja,

Nu geen last meer. Het enige wat mij stoort is er de laatste maanden veel meer storingen(televisie en Wifi) zijn geweest dan de periode daarvoor, dit ben ik niet gewend van KPN. Daarnaast valt er nog veel te verbeteren in de communicatie naar de klanten toe als er storingen zijn. Je betaalt bijna EUR 1000,- per jaar dan mag je dit op zijn minst wel verwachten …… 


Fijn dat deze melding nu verdwenen is @mkroonen :slight_smile:

Wat betreft de issues met tv, nadat we een nieuw menu hebben geïntroduceerd bleek dat alles niet helemaal vlekkeloos verliep bij iedereen en zijn we druk aan de slag gegaan om dat weer te verbeteren. Helaas heeft dat erg lang geduurd omdat het lastig was om de oorzaak en oplossing te vinden. Inmiddels is hier eerder deze maand een nieuwe software versie voor uitgerold en horen de problemen verleden tijd te zijn! Als je nog steeds problemen ervaart (ook met de wifi) zou je daar dan een nieuw topic voor willen openen, zodat we jouw individuele situatie kunnen bekijken?