Skip to main content

Tv ontvanger gaat na het kijken van opgenomen film eerst op verzoek naar menu om programma terug te gaan kijken en geeft dan melding beperkte modus. Wat is precies "na een tijdje” via standby knop weer aanzetten?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hoe is ie aangesloten? Ander modem dan Experiabox of Fritzbox! Extra router ertussen o.i.d.??
Instellingen modem gewijzigd/aangepast?


Hoi @JTI, wat balen zeg steeds deze melding. 

Ik ook wel heel benieuwd naar de antwoorden op de vragen van PeterG. En heb je de ontvanger al eens een reset gegeven? Maakt dat nog verschil? 


Probleem is inmiddels verholpen. "Na een tijdje" via de ab op standby gezet en na "een aantal seconden " weer aan. Toen werkte alle functies weer. 

Ik heb de experia v10a en op de eerste verdieping nog een wifiversterker. Beiden geleverd en aangesloten door KPN.


Reset 3x gedaan maar loste het probleem niet op. Ook nog volledig van de stroom af maar ook dat werkte niet.

De melding op het scherm geeft overigens al aan dat het probleem bij de server zit, dus niet in huis of in de ontvanger. KPN biedt in die melding ook verontschuldiging aan voor het ongemak...


Het werkt nu dus weer begrijp ik. Dat is fijn. Maar irritant is het wel. Mocht het nou weer voorkomen, laat het we, dan kunnen wij verder kijken.


Het werkt nu dus weer begrijp ik. Dat is fijn. Maar irritant is het wel. Mocht het nou weer voorkomen, laat het we, dan kunnen wij verder kijken.

Ik zou zeggen check de servers want het probleem ligt dus blijkbaar niet bij de klant(i.c. het modem of de ontvanger) maar bij KPN.