Skip to main content

Hallo,

1) Een serieuse klacht

De bereikbaarheid van kpn is een complete ramp in alle opzichten.

Na meer dan 2x 45 min wachten wat niet normaal is, dat alleen om je probleem op te lossen, wat ook niet is gebeurd.

Oplossing;

Neem je klanten serieus en als het zo druk is klopt er iets niet,

1)Te weinig medewerkers.

2) Ondeugdelijk materiaal.

3) Enz enz.

4) Radicale oplossing dat alles opzeggen.

Advies; Doe er wat aan!!!

 

2) Los mijn probleem op met een persoonlijk gesprek en kortere wachttijd en niet met allerlei hulpprogramma's van doe dit en vervolgens dat enz.

Mijn probleem is reeds bekend bij kpn, er is een ticket gemaakt.

 

Mogen wij ook weten wat het probleem is?


Mijn 1e probleem is de bereikbaarheid van kpn voor het oplossen als er iets.

Het gaat om problemen met interactieve tv na software update van de ontvanger.

Krijgt regelmatig errorcode 143, schijnbaar is mijn modem v10 niet goed meer.

En wilde deze omruilen, maar komt er niet door bij kpn, lange wacht tijden.


Hallo @pbs ,

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. Maar het is momenteel inderdaad heel erg druk. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Hallo Noordzee,

Daar gaat het mij niet om, als ik bel en moet vervolgens 2 x 45 min wachten, dat dit niet normaal is.

En de chat geeft geen soelaas...en als ik andere items leest zie je telkens klachten over die lange wachten enz.

Maat mijn probleem blijft en die lange wachten nog steeds. Ik ga overwegen om alles op te zeggen als deze slechte service zo blijft.

Vandaag weer ruim een uur bezig geweest met resetten van ontvanger en modem en dvs apparatuur 


Tsja ik zie dvs en dan weet je al waar het probleem zit. Probeer te testen met een kabel. Kijken of dat verschil geeft.


Best Joep,

Dank je wel voor je reactie.

Dat had ik al geprobeerd, het begon toen er een update van het menu in de tv-ontvanger 

Daarvoor had ik nergens last van en draaide het al 3 jaar zonder pronlrmen.

Mijn idee is dat het aan de modem ligt en de helpdesk dacht daar ook al aan.

Maar later kwam het probleem terug en dacht ff bellen om een nieuwe te vragen.

Maar als je 2 x 45 min moet wachten !!

 


Er zijn wat problemen met opnieuw opstartende ontvangers. Daar wordt hard aan gewerkt. De kans dat het aan het modem ligt is erg klein hoor. Welk type ontvanger heb je?


Mijn ontvanger type ARIS VIP 2952 V2


Kijk hier even of je dezelfde problemen hebt. https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/spontaan-herstartende-tv-ontvangers-510315


Overigens is de code 143 ook iets wat bij niet goed werkende dvs hoort maar als je bekabeld hetzelfde probleem hebt moet het de storing zijn.


Dan zou ik misschien ander type dvs moeten gaan gebruiken omdat de versie van kpn niet goed is of verouderd.

En dat er andere en verbeterde versie van dvs nu zijn omdat ik deze al ruim 3 jaar gebruikt. 

Misschien verouderd kan zijn en de techniek telkens verbeterd.

 


Bij voorkeur de 1200 dan kopen maar het beste is een kabel trekken.  Dat geeft nooit problemen. 


Bekabeld is beter, daar ben ik het mee eens, maar het is geen optie voor mij althans.

Maar voor de software update van de tv-ontvanger, werkte het goed…

DVS 1200 heb ik nu ook, zijn er nog andere opties via het stroomnet behalve 

het bekabelen?

 

 


Tja... je kunt de SuperWiFi's proberen. De tv ontvanger aansluiten op de tweede SuperWiFi.

Maar toch nadenken over een kabel is een betere optie.


Reageer