Skip to main content
Beantwoord

bericht gehad van KPN omruilen tv-ontvanger

• August 31, 2020
  • 1 reactie
  • 92 keer bekeken

Bericht gekregen voor omruilen tv ontvanger.nou heb ik er 2 kan dit gelijktijdig?

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Beste antwoord door Nadia

Hey @Stijnco, welkom op het KPN forum! 

Heb je een brief of e-mail ontvangen over het omruilen van je tv-ontvanger? Maak dan hier een online afspraak voor: Omruilen tv-ontvanger KPN.
Ik vermoed dat je beide gelijktijdig kunt omruilen. Na het inloggen op bovengenoemde site, met je klantnummer en laatste 3-cijfers van je IBAN, controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten :) 

Lukt het eerst maar bij 1? Voer de actie later dan nog eens uit wanneer je de eerste nieuwe tv-ontvanger hebt opgehaald bij het servicepunt. Succes! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 1, 2020

Hey @Stijnco, welkom op het KPN forum! 

Heb je een brief of e-mail ontvangen over het omruilen van je tv-ontvanger? Maak dan hier een online afspraak voor: Omruilen tv-ontvanger KPN.
Ik vermoed dat je beide gelijktijdig kunt omruilen. Na het inloggen op bovengenoemde site, met je klantnummer en laatste 3-cijfers van je IBAN, controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten :) 

Lukt het eerst maar bij 1? Voer de actie later dan nog eens uit wanneer je de eerste nieuwe tv-ontvanger hebt opgehaald bij het servicepunt. Succes!Â