Skip to main content
Beantwoord

Bericht over omruilen tv-ontvangers

  • August 24, 2020
  • 4 reacties
  • 139 keer bekeken

Hoi, ik heb een mail gekregen om mijn ontvanger om te ruilen. Maar ik heb er 2. Krijg ik er dan ook automatisch 2 terug? 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door PeterG

Je krijgt een mail indien je een Motorola 1963 hebt. Deze gaan na dit jaar niet meer ondersteund worden.

Als je tweede dus een Arris 2952 of Arcadyan 2260 hoeft dié niet omgeruild.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • August 26, 2020

Je krijgt een mail indien je een Motorola 1963 hebt. Deze gaan na dit jaar niet meer ondersteund worden.

Als je tweede dus een Arris 2952 of Arcadyan 2260 hoeft dié niet omgeruild.


joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 27, 2020

Daddyv welkom op het froum.

 

Beste Peter, als hij een 1853 heeft, mag hij die toch ook omruilen?


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 27, 2020

Beste Peter, als hij een 1853 heeft, mag hij die toch ook omruilen?

Ja, dat mag ook, @joop2011 . Alleen wordt daar geen bericht op gestuurd, want die gaan nog gewoon mee in updates en de omzetting naar het nieuwe platform (en menu).


joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 28, 2020

Beste Peter, als hij een 1853 heeft, mag hij die toch ook omruilen?

Ja, dat mag ook, @joop2011 . Alleen wordt daar geen bericht op gestuurd, want die gaan nog gewoon mee in updates en de omzetting naar het nieuwe platform (en menu).

 

Dank je Peter.