Skip to main content

Zojuist een ‘nieuwe’ tv ontvanger door de postbode geleverd. Helaas ziet het display eruit alsof de postbode het apparaat achter zich aan gesleept heeft.


Ik ben zelf uitermate zuinig op de in bruikleen verkregen apparatuur en ben niet gelukkig met de verplichte omruil op deze wijze.

 


Ik zie dat ik niet de enige ben met dit probleem. KPN, graag een reactie en
oplossing. Bij voorbaat dank.

 


Dit lijkt me meer een gebruikte tv ontvanger die retour is gekomen bij KPN vul je forumprofiel in het prive gedeelte met je huisnummer postcode en klantnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is en ik ga ervanuit dat deze ontvanger wordt ogeruild


Nou ja... als je hier helemaal op inzoomt,  dan zie je inderdaad dat die niet nieuw is. Maar ik vrees een beetje dat u het hier toch mee moet doen…

Een KPN medewerker kan hem misschien nogmaals omruilen. Maar de kans is denk ik groot dat u zo'n zelfde kastje terug krijgt.


Dit lijkt me meer een gebruikte tv ontvanger die retour is gekomen bij KPN 

Lijkt niet alleen zo, dat is ook gewoon zo. Tv ontvangers die terug komen bij KPN, die worden gewoon weer opnieuw uitgegeven aan klanten.


Dank je wel jimny, zojuist mijn profiel bijgewerkt.

Nick83, zullen we de beoordeling van dit issue aan kpn over laten?


Lijkt het niet alsof er op het glas nog een beschermlaagje (folie) op zit wat je er af kan trekken? 


Lijkt het niet alsof er op het glas nog een beschermlaagje (folie) op zit wat je er af kan trekken? 


Nog eens heel goed gekeken, en inderdaad toch nog een folie. Zal nog steeds geen schoonheidsprijs winnen. Maar zal mij er ook niet aan ergeren iedere keer als ik het zie.

 

Opgelost!


Lijkt het nog steeds zo erg dan? Maak anders nog eens een foto,…

Ikzelf heb enige tijd geleden ook eens een 'gare' ontvanger gehad, ik wist dat het sowieso geen nieuwe zou zijn. Maar je verwacht wel een ontvanger welke wél netjes is. En niet dat er iemand met wat dan ook op heeft zitten krassen. Dit werd destijds wel keurig opgelost door een Moderator van kpn. Kreeg een vervangend exemplaar en die had ook enkele kleine sporen maar dan moest je er wel dicht opzitten. En mét een bosje bloemen erbij. Dus laat kpn er eens iets van vinden. Kunnen ze opnieuw bakkelijen met CEVA (die versturen/Controleren de ontvangers enzo) 

 

 

Een tweede keer kreeg ik een vervangende Experiabox, leuk maar van dat ding werkte geheel de wifi niet eens, dat was gewoon defect in het apparaat. Ik had toevallig nog mijn voorgaande exemplaar en die maar teruggeplaatst. En defecte weer retour gedaan. 

 

Heeft mij toch doen besluiten om helaas per 26/2 een andere provider te proberen. Kan altijd nog terug :stuck_out_tongue: