Skip to main content

Gisteren de doos met aansluit materiaal van KPN ontvangen, maar bij uitpakken blijkt de tv ontvanger Arris VIP2952 V2  enkele krassen op bovenkant en front te hebben. Ook is te zien dat deze open gemaakt is geweest, er zit nu een witte sticker over de originele ARRIS sticker.

Is het normaal dat je een gebruikte en bekraste tv ontvanger krijgt ??????

Het kan inderdaad zijn dat je een tweedehands TV ontvanger geleverd krijgt.

Dit is in het kader van het "groene" karakter dat KPN als bedrijf uit wil stralen.

An sich een goed streven maar een beschadigde TV ontvanger kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Ik hoop dat er snel een moderator zal reageren.


Goedemorgen @nokkie11, leuk dat je actief bent op het forum!

Zoals wjb ook aangeeft kan het inderdaad voorkomen dat je een tweedehands tv-ontvanger van ons krijgt in verband met milieu overwegingen. :green_heart: Nu is het wel zo dat de tv-ontvanger er wel netjes uit moet zien. Is dat niet het geval, dan lijkt daar iets mis te zijn gegaan waarvoor mijn excuses.

Heb je inmiddels al via een andere weg contact met ons gehad voor een oplossing, of kan ik je nog ergens bij helpen? Is dat laatste het geval, zou je dan jouw forumprofiel willen invullen met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contacthouder en (bij Persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN.  Geef je hier een seintje zodra je profiel is ingevuld?


Forum profiel ingevuld, en probleem is nog niet opgelost

 


Forum profiel ingevuld, en probleem is nog niet opgelost

 

@nokkie11 Ik heb geregeld dat je de tv-ontvanger kan omruilen voor een nieuwe (zonder beschadigingen ga ik vanuit). In een privébericht stuur ik je alle informatie!


Forum profiel ingevuld, en probleem is nog niet opgelost

 

@nokkie11 Ik heb geregeld dat je de tv-ontvanger kan omruilen voor een nieuwe (zonder beschadigingen ga ik vanuit). In een privébericht stuur ik je alle informatie!

We zijn nu een week verder, de beschadigde TV ontvanger is nog steeds niet omgeruild (nieuwe ontvanger zou ik donderdag 23-09 ontvangen).

Volgende probleem is dat de verborgen zenders in het plus pakket niet zichtbaar gemaakt kunnen worden, ik kan het vinkje weghalen maar de knop BEWAAR-SLUIT werkt niet door er op te klikken. Ook heb ik al meerdere keren de stekker er uit gehaald .

Hoe dit op te lossen ???????


Hoi @nokkie11 
Meestal moet je de nieuwe ontvanger bij een ophaalpunt afhalen.
Als het goed is heb je daar een sms over ontvangen met alle instructies.

Heb je wel het pluspakket aan staan?
Anders denk ik dat de nieuwe ontvanger je probleem wel oplost.
Zoniet vermeld het dan nog even hier.


Hoi @nokkie11 
Meestal moet je de nieuwe ontvanger bij een ophaalpunt afhalen.
Als het goed is heb je daar een sms over ontvangen met alle instructies.

Heb je wel het pluspakket aan staan?
Anders denk ik dat de nieuwe ontvanger je probleem wel oplost.
Zoniet vermeld het dan nog even hier.

 Heb geen sms ontvangen en ja ik weet dat ik die bij een ophaal punt op moet gaan halen, ook daar hebben ze niets ontvangen (ben ik al meerdere keren gaan vragen)

De nieuwe ontvanger zal het probleem niet oplossen want dat is een Arris VIP2952 V2  deze is voor een tweede toestel.

De ontvanger waarbij ik de verborgen zenders niet kan zien staat in de huiskamer en is een Arris VIP 5202

en JA het pluspakket staat aan, alle andere zenders hiervan kan ik wel zien.


Forum profiel ingevuld, en probleem is nog niet opgelost

 

@nokkie11 Ik heb geregeld dat je de tv-ontvanger kan omruilen voor een nieuwe (zonder beschadigingen ga ik vanuit). In een privébericht stuur ik je alle informatie!

We zijn nu een week verder, de beschadigde TV ontvanger is nog steeds niet omgeruild (nieuwe ontvanger zou ik donderdag 23-09 ontvangen).

Volgende probleem is dat de verborgen zenders in het plus pakket niet zichtbaar gemaakt kunnen worden, ik kan het vinkje weghalen maar de knop BEWAAR-SLUIT werkt niet door er op te klikken. Ook heb ik al meerdere keren de stekker er uit gehaald .

Hoe dit op te lossen ???????


Goedemorgen @nokkie11, wat vreemd dat je geen SMS hebt gehad en dat het pakket niet bij het afhaalpunt ligt. Ik heb een verzoek gedaan bij de afdeling Logistiek om alsnog een nieuwe tv-ontvanger jouw kant op te sturen. Zodra ik terugkoppeling heb, hoor je dat van mij. Dat kan enkele werkdagen duren.

Wat betreft de verborgen zenders. Heb je de tv-ontvanger al gereset? Lukt het daarna wel om de verborgen zenders weer zichtbaar te maken?


Heb de tv ontvanger al meerdere malen gereset, een frisse start, software opnieuw installeren, ook al diverse malen alle stekkers eruit niets helpt. De knop BEWAAR en SLUIT reageert niet, maar al wel gelezen op dit forum dat er meerdere mensen last van hebben dat deze BEWAAR en SLUIT knop niet werkt


@nokkie11  Dat is heel vreemd! Betreft dit de tv-ontvanger die omgewisseld gaat worden, of is dit de andere tv-ontvanger?

Ik heb je een privébericht gestuurd over het omruilen van de tv-ontvanger.


Dit betreft de tv ontvanger Arris VIP 5202  dat is niet die omgeruild gaat worden.


Het probleem met de verborgen zenders is inmiddels opgelost :relaxed:


Het probleem met de verborgen zenders is inmiddels opgelost :relaxed:


Goed om te lezen dat dit opgelost is, @nokkie11:blush:

Laat je ook nog even weten of je de nieuwe tv-ontvanger in goede orde hebt ontvangen? 


Vandaag nieuwe TV ontvanger thuis gekregen, alles werkt zoals het moet :relaxed:

Morgen stuur ik de oude ontvanger retour :relieved:


Mooi dat het dit keer wel goed is gegaan, @nokkie11. Ik wens je een fijne dag verder! :blush: