Skip to main content

Ik heb de afstandsbediening met de zwarte achterkant. Model: T4HU1826.

Bestaat daar een beschermhoes/cover voor?

 

Hallo @Roel84, vanuit KPN is er geen beschermhoesje voor afstandsbedieningen beschikbaar. Je zult dus zelf op zoek moeten of zelf iets breien of andere handarbeid kunsten gebruiken. 


Ik zag deze vraag (eerder al) en ik was benieuwd.

Wat voor hoesje bedoel je,  globaal 2 soorten, een versie van dik materiaal met sparing voor de knoppen, bedoeld voor beschermen bij vallen.
Of een dichte versie van dun doorzichtig materiaal.

Op het www zie ik van alles, met bv zoekterm “remote cover”.


@Roel84

 

Als het beschermhoesje over de toetsen zit, dan is dat volgens mij super onhandig.

Ik heb ze vroeger wel eens gezien, maar zonder werkt echt beter.

 

Ik ben ook heel erg benieuwd na wat voor een soort beschermhoes je zoekt en ook waarom je dat zou willen hebben.

 

Wat betreft vallen, ze kunnen tegenwoordig beter tegen een stootje dan vroeger.

(vroeger is minimaal 1 generatie geleden of te wel 25 jaar😉😊)


Ik zoek dan een hoesje wat inderdaad niet over de toetsen gaat, maar een soort bumper om de achterkant / zijkant. Net zoals je telefoon hoesjes hebt. 
Waarom heb ik hem nodig? Kleine kinderen :) 

 

Hallo @Roel84, vanuit KPN is er geen beschermhoesje voor afstandsbedieningen beschikbaar. Je zult dus zelf op zoek moeten of zelf iets breien of andere handarbeid kunsten gebruiken. 

Zou het geen idee zijn om dat in de volgende teamvergadering of ideeen bus van personeel te gooien? :) 
Denk dat er berst veel vraag naar is. En jullie hoeven minder nieuwe afstandsbedieningen te sturen, want sneuvelen bij een valpartij zal dan heel vaak minder gebeuren 


Ik kom wel vaak geplastificeerde afstandsbedieningen tegen. 😅


@Roel84 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Dus wij kunnen niets in de KPN ideeënbus gooien.😊😄😉

 

En zoals ik al schreef, ze kunnen tegenwoordig best wel tegen een stootje.😉

Kleine kinderen kan je leren toch. 


Idee?  Hier