Skip to main content

Ik heb een voetbalwedstrijd besteld en die is gestaakt. Ik ga er van uit dat het resterende deel van de wedstrijd ook voor mij te bekijken is, immer heb ik voor de volledige wedstrijd betaald. wordt hij automatisch rekening mee gehouden en staat de wedstrijd ‘open’ op het moment dat deze afgespeeld wordt, of moet ik hier nog actie voor ondernemen?

Hoi, wat vervelend. Welke wedstrijd was dit? En wanneer? Ook wel handig voor kpn om dit te beoordelen.

(ik heb ESPN en Ziggo Sport pakket dus dan kijk ik het nog even)


Gaat waarschijnlijk over MVV - Roda JC. (29 oktober 2021)  

Op 29 november 2021 wordt de wedstrijd uitgespeeld. 

https://www.vi.nl/nieuws/gestaakte-limburgse-derby-wordt-uitgespeeld


Ah, vind op internet dat die wegens rellen gestaakt is.

Er is nét bekend (een uur) dat de wedstrijd op 29 november hervat en uitgespeeld wordt. Zonder publiek, dus is de kans heel groot dat deze gewoon op ESPN op kanaal 14 is te zien.

(reactie geplaatst om 15:55)


Ah, vind op internet dat die wegens rellen gestaakt is.

Er is nét bekend (een uur) dat de wedstrijd op 29 november hervat en uitgespeeld wordt. Zonder publiek, dus is de kans heel groot dat deze gewoon op ESPN op kanaal 14 is te zien.

(reactie geplaatst om 15:55)

@PeterG

Die kans acht ik niet zo groot. Want op 29 november 2021 wordt al een andere wedstrijd uitgezonden op ESPN. 

https://www.espn.nl/watch/speelkalender/_/type/upcoming/startDate/20211129

 

@HaploZifnap 

Ik ben bang dat jouw wedstrijd niet meer te zien is via KPN. KPN is hiervoor volledig afhankelijk van ESPN. Als ESPN een andere wedstrijd uitkiest, dan heb je pech. De kans is trouwens groot dat de wedstrijd wordt uitgespeeld zonder publiek. 

 

KEUKEN KAMPIOEN DIVISIE
19:50 Emmen - Almere City  

nl_espn1


ESPN heeft het helemaal aan zichzelf. Ze hebben 4 kanalen. Het zou niet voor het eerst zijn dat ze een wedstrijd die eerst op ESPN was gepland naar ESPN 2 verplaatsen.


Hoi @HaploZifnap, goede vraag, ik ga eens uitzoeken hoe dit zit. Je hoort nog weer van mij. 


Ik heb een antwoord ontvangen. Wij hebben nog geen zicht of de wedstrijd nog weer uitgezonden worden en wordt die wel uitgezonden dan weten wij nog niet welk kanaal. 

Ik stuur je een privébericht met nog wat informatie. 


OK @Bart_Z ,

Daar was ik al bang voor want anders had het ook wel op espn.nl gestaan. 

Ben nu eigenlijk wel benieuwd wat er in dat privé-bericht staat. Wat een geheimzinnigheid ! 


@Noordzee schrijft: 
benieuwd wat er in dat privé-bericht staat. Wat een geheimzinnigheid ! 

Ach, zal richting vergoeding gaan denk ik zo.


Dat vermoed ik ook, maar dat mag dan toch ook gewoon verteld worden? 

@Bart_Z  


@Bart_Z 

Wil je nog even reageren? 

Over een paar weken wordt die wedstrijd gespeeld en nu ook 100%  zeker zonder publiek. Dus ik verwacht wel meer vragen van klanten die het eerste gedeelte van de wedstrijd via KPN hebben bekeken. 

Het zou fijn zijn als we dan weten wat we kunnen antwoorden. 

Met zo'n privé-bericht is dat niet duidelijk. 

 


Ik ben bang dat jouw wedstrijd niet meer te zien is via KPN. KPN is hiervoor volledig afhankelijk van ESPN. Als ESPN een andere wedstrijd uitkiest, dan heb je pech. De kans is trouwens groot dat de wedstrijd wordt uitgespeeld zonder publiek. 

 

OK @Bart_Z ,

Daar was ik al bang voor want anders had het ook wel op espn.nl gestaan. 

Ben nu eigenlijk wel benieuwd wat er in dat privé-bericht staat. Wat een geheimzinnigheid ! 

jullie weten als geen ander hoe een forum werkt en als ik dit openbaar had willen delen dat ik dat natuurlijk gewoon gedaan. 


Het vervolg van deze wedstrijd, maandag 29-11 om 13:00, wordt niet uitgezonden. Ik vermoed dat de kosten voor het optuigen van een tv-verslag voor 1 helft voetbal te hoog zijn.

Het is te volgen via “MVV Radio” (waar dat dan ook te vinden is)