Skip to main content

Ik heb al 2 maal voor mijn moeder een 2de HD tv-ontvanger proberen te bestellen.

Krijg alleen te horen wanneer hij wordt toegevoegd.

Niets over wanneer hij wordt verzonden.

Contact met KPN blijkt ook niet mogelijk!

 

m.v.g.

        Mattie

Heeft iemand een idee hoe je in contact kunt komen met KPN?

Of hoe krijg een 2de HD tv-ontvanger in huis?


hallo ben overgestapt van ZIGGO naar KPN monteur komt a.s. vrijdag 2-10-2020 het aansluiten

krijg ik dan 1 of 2 HD tv ontvangers voor iedere tv een en heb ik geen last met het verdere verloop

hoop dat het allemaal goed komt ?

 


Uiteindelijk telefonisch contact gehad en is de 2de HD TV-ontvanger toegevoegd. Had toch gewoon via het web moeten kunnen! Of zijn er nu 3 onderweg?

Helaas zijn we wel te laat want KPN stond bekend dat de 2de HD TV-Ontvanger gratis was maar dat is ook al niet meer!

 

 

 

 


@faust 1933

Het pakket wat je ca. 2 `a 3 dagen tevoren ontvangt bevat wat je hebt bestelt.

Bij Hussel internet met interactieve TV is dat standaard één ontvanger, voor één tv dus. Als je niet bewust een 2de hebt geselecteerd krijg je die ook niet. Dat kun je gelukkig achteraf altijd aanpassen.

A.h.g.i. heb je een e-mail gehad met de bevestiging en wat je hebt besteld.

B.T.W. Van af 2 ontvangers heb je opnemen er gratis bij.

@MattieVan, een 2de ontvanger is nooit gratis geweest. Maar er waren wel abonnementen met standaard 2 ontvangers. Zat gewoon bij de prijs in.


heb duidelijk door gegeven dat het voor 2 tv is in DEN BOSCH op het kantoor zelf

nu komt de monteur op 6-oct. 2020 het aansluiten hoop maar dat hij weet dat het

voor 2 tv is want ik zou ook die 2e afstand bediening erbij krijgen anders zit ik nu al

in de problemen met mijn overstap van ZIGGO naar de KPN toe hoop dat ze dat bij

KPN lezen dus KPN er moet ook voor een 2e tv plus afstand bediening komen de

kosten die erbij komen zie ik wel als alles naar wens is aan gesloten 2tv en een 2e

afstand bediening geef dat ook door aan de monteur die het aan komt sluiten.


Hoi @MattieVan en @faust 1933

Welkom op het KPN Forum. 

@MattieVan Zelf een extra tv-ontvanger bestellen is mogelijk via MijnKPN. Spijtig om te lezen als dit bij jou kennelijk niet lukte. Gelukkig is het telefonisch wel gelukt. Je ontvangt per mail een bevestiging met wat je besteld hebt, zo kan je controleren of dit overeenkomt met hoe het besproken is en hoeveel tv-ontvangers er onderweg zijn. 

@faust 1933 Leuk om te lezen dat je overstapt naar KPN! Zoals @PeterG aangeeft, kan je aan de hand van de bevestigingsmail van je bestellen bekijken wat je besteld hebt, dus ook hoeveel tv-ontvangers je aangevraagd hebt. Dit aantal tv-ontvangers zal vervolgens ook in je installatiepakket zitten, dat je enkele dagen voor de aansluitdatum ontvangt. De installatiemonteur heeft geen extra tv-ontvangers bij zich. De installatiemonteur installeert standaard ook slechts één tv-ontvanger, ook als je meerdere tv-ontvangers aanvraagt. De extra tv-ontvangers kan je zelf eenvoudig aansluiten. Wil je nu of later meer tv-ontvangers hebben dan er aanvankelijk besteld waren, dan kan je die via MijnKPN aanvragen. 

@PeterG bedankt voor de beantwoording, ik heb jouw antwoord als beste antwoord gemarkeerd. 


Hallo @PeterG 
Je schrijft dat de 2de TV nooit gratis is geweest.

Wat is dan.

Hoi @Ran040. Ik zie dat Jan-D al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Op onze bestelpagina kan je bekijken wat er in het abonnement zit. In het Internet en TV Basis abonnement zit 1 tv-ontvanger gratis, Internet en TV heeft 2 tv-ontvangers gratis en het Opnamen pakket. Ik verwacht dat jij op dit moment het Internet en TV Basis of nog een Alles-in-1 instap abonnement bij KPN afneemt. In dat geval betaal je inderdaad €5,- voor een extra ontvanger.


Je kunt dit dan ook misleiding noemen!

Internet en TV heeft 2 tv-ontvangers gratis”

m.v.g.

      Mattie


Je kunt dit dan ook misleiding noemen!

Het abonnement met 2 ontvangers was (is) duurder dan met 1. Ra ra….

Gratis moet je lezen als “inbegrepen".


op 29-sep telefonisch contact gehad en ze zouden het nu regelen dat er een 2de HD -TV-Ontvanger zou worden opgestuurd. Ik heb ook een bevestiging mail gehad. Meer er is niets geleverd.

Vandaan weer gebeld, en ze kunnen niets terugvinden in het systeem. Er is er nu weer een verzonden en die zou vrijdag geleverd moeten worden. Ik had ook al zelf 2 maal online geprobeerd met beverstrings. 

Ik hoop dat het nu wel lukt, anders zit er niet veel anders op dan naar een ander provider te gaan!


Ik heb mijn bestelling  voor een tweede tvontvanger, niet ontvangen en ik kan geen contact vinden met KPN. Als Ik opnieuw wil bestellen, lukt dat niet???


Hoi, @HildeW .

Wat vervelend dat je bestelde ontvanger niet geleverd is.

Helaas hebben de KPN moderators het hier nogal druk en is hun wachttijd enkele dagen.

Probeer het eerst even telefonisch is dan ook mijn advies. Het telefoonnummer is 0800-0402.

Als je inspreekt ‘ik wil een medewerker spreken’ wordt je doorverbonden. Je komt dan wel in een wachtrij...


Van daag maar weer eens gebeld 0800-0402. want de 2de HD TV-Ontvanger is weer niet geleverd.

De KPN man kon zien dat de 2de HD TV-Ontvanger al 4 maal was besteld maar dat die telkens wordt gecanceld. Nu is het doorgezet naar een ander afdeling om dit uit te zoek!

Ik sta nu op het punt om over te stappen naar T-Mobile. Is nog goedkoper ook. Ik zit daar al al jaren bij naar alle tevredenheid. (De 2de HD TV-Ontvanger is voor mijn moeder die bij KPN zit.)

 


Goed nieuws, 2e HD tv ontvanger toch ontvangen en aansluiten ging heel makkelijk. Ik ben weer blij. Ook is het goed te merken dat het oude kastje aan vervanging toe was. 


Reageer