Skip to main content
Beantwoord

bestelling

• December 16, 2020
  • 9 reacties
  • 115 keer bekeken

Abdel1974
Topper
Forum|alt.badge.img

Ik wil graag de track en trace codeĀ 

Beste antwoord door Anonymous

HoiĀ @jimnyĀ 

Kun je even aangeven waarvoor je dit nodig hebt

Nou bijvoorbeeld hier voor.*

Als iemand een pakket stuurt, dan staat op het verzendbewijs eenĀ code. Dit is de zogenaamdeĀ TrackĀ &Ā Trace-code, ook wel het zendingsnummer genoemd. *Met dezeĀ codeĀ kunnen verzender en ontvanger het pakket via internet volgen. ... Wie iets via internet bestelt, ontvangt meestal eenĀ TrackĀ &Ā Trace-codeĀ per mail
BRON

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • December 16, 2020

• Antwoord
  • December 16, 2020

HoiĀ @jimnyĀ 

Nou bijvoorbeeld hier voor.*

Als iemand een pakket stuurt, dan staat op het verzendbewijs eenĀ code. Dit is de zogenaamdeĀ TrackĀ &Ā Trace-code, ook wel het zendingsnummer genoemd. *Met dezeĀ codeĀ kunnen verzender en ontvanger het pakket via internet volgen. ... Wie iets via internet bestelt, ontvangt meestal eenĀ TrackĀ &Ā Trace-codeĀ per mail
BRON

Abdel1974
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 16, 2020

Dank je voor de uitleg

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • December 16, 2020

@Abdel1974Ā heb je iets besteld bij Kpn bv phone, installatiepakket , nieuw modem, tv ontvanger etc .

Vul jeĀ  forum profiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer dan ziet webcare wie je bent en weten ze waar het over gaat.

Ā 

@geneticĀ goed bedoelde uitleg maar ik loop al wat langer mee bij Telfort en na de overgang naar Kpn zie mijn profielĀ Ā 

Ā 

• December 16, 2020

Hoi @jimnyĀ ,

Ik geef alleen maar antwoord op jou vraag @jimnyĀ 

Jou vraag

En mijn antwoord heb je reeds gelezen.
Staat los van "langer meelopenā€ waar dan ook.
En profielen interesseren mij niet zo veel @jimny,Ā  Ook niet waarmee je allemaal gelauwerd bent.

Maar goed heb nog een fijne tijd op KPN.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 20, 2020

Hoi @Abdel1974, Ben je geholpen met de uitleg van Genetic?

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 27, 2020

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat de uitleg heeft geholpen. Anders horen we het graag:blush:

Abdel1974
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 28, 2020

Waarom moet ik mijn gegevens kenbaar maken....??

Wat heeft geholpen is blijven bellen...!!schandalig...!! als je zoveel energie in moet steken om een kapotte tv ontvanger te ruilen

Zo weet je al hoe goed kpn is…met klanten

bij telfort was een keer gebeurt..en na een belletje was t geregeld…

Kpn is een nachtmerrie…

Ā 

Abdel1974
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 28, 2020

Als je eens weet wat ik mee heb gemaakt heb in de 3 weken tijd ...dat ik achter jullie aan zat ..dan zal je jou collega's wel aanspreken…

Maar ik heb uiteindelijk de tv ontvanger binnen...t gaat mij meer om de manier waarop kpn klanten behandelt...is respectloos