Skip to main content

Ik heb een bestelling geplaatst voor een afstandsbediening, inmiddels betaald maar heb je afstandsbediening nooit ontvangen!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @BergHC. Wat vervelend dat je nog steeds geen nieuwe afstandsbediening hebt ontvangen. Wanneer heb je deze bestelling geplaatst en om welke afstandsbediening gaat het precies? Je kan één keer per jaar (gratis) een nieuwe standaard witte afstandsbediening aanvragen wanneer de huidige defect is. Heb je dit gedaan of heb je een comfort afstandsbediening bestelt?


Ik heb de afstandsbediening niet meer nodig, ik heb mee aangemeld voor het 4 k progamma van KPN!!

maar ik wil wel graag de vijftien euro retour op mijn rekening die jullie al geïnd hebben voor de afstandsbediening!!!


Dat begrijp ik. Wil je daarvoor je naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit verder voor je uitzoeken en (eventueel) de kosten vergoeden op de eerst volgende factuur. 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!