Skip to main content

Beste lezers 

Ik ben kpn best wel zat Nu onderhand 

Ik ben al.vanaf 2018 aan het bellen en klagen over slecht internet en dat ik geen 2e TV ontvanger heb tterwijldat wel op mijn factuur staad 

Ik heb beneden slechte wifi meestal valt hij  weg 

Als je met 2e op de telefoon bezig ben 

Boven en de zolder heb ik helemaaaal geen wifi 

Ik heb dit al zo vaak aan gegeven en tests gedaan 

Ik zou wifi versterkers krijgen enzv 

Puntje bij paaltje  2 jaar later nog steeds niets 

Contact krijgen  of een fatsoenlijk antwoord ho maar  ik wil nu overstappen maar dat kan niet omdat hun het 2e kastje terug eisen ?? 

Maar die is nooit geleverd  en heb ik ook al duizend x aan gegeven maar dat is gelogen zeggen ze 

Wat moet ik nu doen

Een baksteen in een doos doen en die terug sturen.


Ikzelf vind dat geen goed advies. Misschien dat een moderator daar naar wil kijken. beste Pamelap.🤔


Geen paniek @Pamelap 
Een KPN medewerker zal dit topic binnenkort bekijken zoals @cornelis48 ook al zegt en we hebben er alle vertrouwen in dat dit goed opgelost wordt.
En ​​​@Nick83 dit soort adviezen is niet wenselijk.


En @Pamelap vul evenje klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Goedemorgen @Pamelap, leuk dat je actief bent op het forum!

Wat gek dat je betaalt voor een tweede tv-ontvanger terwijl je die helemaal niet hebt. Een baksteen in een doos retour sturen lijkt me inderdaad niet de oplossing. :blush: Ik ga met je meekijken, wil je - zoals @huistijger adviseert - jouw forumprofiel invullen met je gegevens? Dan kijk ik met je mee en gaan we het oplossen!

Je geeft daarnaast aan dat de wifi-verbinding niet goed werkt en dat je wifi-versterkers zou krijgen. Had je destijds de WIfi Manager doorlopen en kwam daar uit dat je twee gratis Experia Wifi's zou krijgen, of had je dit besproken met een collega van mij? Ik hoor het graag van je zodat we naar een oplossing kunnen zoeken.