Skip to main content

heb me vergist met de datum van betaling zou graag uitstel willen krijgen ivm loon wat pas de 23e elke maand wordt gestort zou graag uitstel willen krijgen heb altijd netjes al mijn facturen betaald.en hoop op een beetje begrip ivm met afsluiten

Hoi @bartenjuut 
Je kunt eenmalig een betaalafspraak maken door de link aan te klikken.
Heb je eerder al een betaalafspraak gemaakt, of wil je het elke maand op een latere datum betalen, dan dien je te bellen met 0800 0402 en vragen naar de afdeling Collections.

.


Goedemorgen @bartenjuut, welkom op het KPN forum. Goed dat je op tijd aan de bel trekt. Heel vervelend uiteraard dat de factuur even niet uitkomt, maar geen ramp.

Zoals Huistijger al aangeeft kun je online de betaling KPN factuur eenmalig uitstellen. Dit kan tot maximaal een maand na de datum van de factuur. Op die datum maak je het bedrag aan ons over. Wij herinneren jou aan de betaling, je ontvangt hiervoor een e-mail met een iDEAL-link. Handig!

De voorwaarden voor het maken van een online betaalafspraak;

  • Je kan alleen een afspraak voor een betaling maken voor je laatst ontvangen factuur
  • Je kan alleen een afspraak voor een betaling maken als je maar 1 factuur hebt openstaan
  • Je kan alleen een afspraak voor een betaling maken als de originele factuurdatum minder dan 31 dagen geleden is
  • Je kan alleen een betaalafspraak maken als het bedrag van de factuur minder dan 500 euro is
  • Je kan geen betaalafspraak maken als je geblokkeerd bent. Als je geblokkeerd bent, kan je door je openstaande factuur te betalen weer gebruik maken van je KPN diensten.

Mocht je niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, dan is het niet mogelijk om online een betaalafspraak te maken. Je kunt dan het beste contact met ons opnemen op 0800 0402. Mijn collega's van de afdeling Collections zijn op kantoortijden bereikbaar, ze kijken samen met jou naar de meest geschikte oplossing voor een betalingsregeling :) 


Reageer