Skip to main content

Hallo,

Ik had ESPN 3 maanden gratis. Dit heb ik opgezegd per 17-01-2021 zodat per 17-02-2021 ik er geen gebruik meer van kan maken. Alleen is toen dit per direct beëindigd, maar ik krijg nu de factuur en ik moet wel van 16-02-2021 t/m 19-02-2021 betalen. Nu vind ik die paar euro niet erg, maar ik kan het nu niet meer zien de laatste maand. En dat vind ik niet terecht.

Hoe kunnen jullie dit oplossen?

 

Met vriendelijke groet,

Maarten Verstrijden

Ja ik heb dus hetzelfde probleem. Alvast ESPN opgezegd….3 weken van tevoren. En gelijk al mijn zenders weg...terwijl ik wel het maand abonnement heb betaald


Alf,

Hier ook, vorige week duits pakket op gezegd.

Binnen half uur niet meer te bekijken.

 

grt,


Hallo @theel080 en @MaartenVer en @rogier_27 ,

Het gebruik van de extra dienst stopt direct zodra u deze opzegt.

Staat bij mij ergens in het contract voor het thuis-abo.


En dan boekt de KPN het teveel betaalde bedrag weer terug…..?


En dan boekt de KPN het teveel betaalde bedrag weer terug…..?

Dat kun je aan KPN vragen, dat weet ik als mede forumgebruiker niet.

 


Extra pakketten gaan (vrijwel) direct in en ook weer (vrijwel) direct uit als u deze afmeldt. Er zal op de eerstvolgende factuur (of die daarna als de eerstvolgende factuur al in de maak is) een restitutie worden geboekt. Net zoals u na het aanmelden op de eerstvolgende factuur de eerste dagen betaalt wanneer u start in een periode.


En dat zeg je Maurice als gebruiker of als werknemer van KPN? Want ben ook wel benieuwd of je een maand opzegtermijn dan hebt.

 

In ieder geval dank voor de reactie


En dat zeg je Maurice als gebruiker of als werknemer van KPN? Want ben ook wel benieuwd of je een maand opzegtermijn dan hebt.

 

In ieder geval dank voor de reactie

Hallo @MaartenVer , @Maurice85 is net als ik een medeforumlid en géén medewerker van KPN.

 


ok bedankt voor jullie reactie, wordt gewaardeerd, maar zou het fijn vinden als een medewerker van KPN er ook antwoord op geeft. En aangezien mailen en bellen heel lastig is met KPN (overigens niet klantvriendelijk) dan maar op deze manier aangezien ik hier naar toe wordt verwezen.


Dus KPN graag jullie reactie.


Hallo @MaartenVer , door de drukte kan het wat langer duren voordat een moderator reageert.

Vul in het privédeel van je profiel alvast je postcode/huisnummer en klantnummer in, dan komt een moderator er op terug.

Succes.

 


Ik kan bevestigen als KPN medewerker dat het antwoord van @Maurice85 correct is.  Je kunt KPN-medewerkers hier op het forum herkennen doordat er onder hun usernaam: Moderator staat. 


Dank @Jeroen_dB : blijft over deze vraag: Want ben ook wel benieuwd of je een maand opzegtermijn dan hebt.


Je kunt nadat je en zenderpakket of andere extra dienst hebt toegevoegd, het de eerste maand niet opzeggen. Na de eerste maand kun je het op gewenst moment opzeggen en gaat het per direct. 


Top dank voor de reactie


Je kunt nadat je en zenderpakket of andere extra dienst hebt toegevoegd, het de eerste maand niet opzeggen. Na de eerste maand kun je het op gewenst moment opzeggen en gaat het per direct. 

 

Ik had mijn ESPN abonnement alvast voor de zekerheid na 1 week opgezegd.  De extra ESPN zenders waren direct verdwenen. Voorheen bij FOX dan kon je gewoon blijven kijken, tot je "maand abonnement” erop zat