Skip to main content

Ik heb zojuist betaald voor bovenstaande wedstrijd, hij zou moeten starten op kanaal 265 maar hij verspringt naar kanaal 1, Hockey op NOS, als ik kies voor Ga naar deze zender. Op 265 zelf staat geen wedstrijd. Wat kan ik hier aan doen? 

 

En 266? Of 264?

Er zijn voor elke zender 2 betaalkanalen. Vraag me niet waarom. Het kan zijn dat je naar de verkeerde verwezen wordt.


Op beide geen wedstrijd te zien, verwijzing gebeurt telkens naar de NOS op 1.


Jammer dat je de wedstrijd nu niet kunt zien. 

Vermeldt de epg op 265 de wedstrijd helemaal niet?

Hoe vaak huur je een wedstrijd. Bij slechts 2 per maand is het al duurder dan espn abonnement. 


Ik doe dit eigenlijk nooit, maar omdat het vakantie is en mijn zoontje het graag wilde zien, dacht ik laten we het eens proberen. Geen succes dus… De wedstrijd wordt op 265 niet vermeld, er staat geen wedstrijd. Maar ja, nu al te laat. Ik hoop wel dat KPN de 6 euro niet in rekening brengt. Is er een manier om dit bij KPN terug te vragen zonder lange tijd in de wacht te staan?

 


De zender 264 bestaat bij mij overigens helemaal niet, als ik die ingeef gaat hij automatisch naar 265.


Dat kan via dit forum via een moderator. 

Maar alleen na de factuur dus nu nog niet. 

Dat kan je dan doen via dit topic. 


@Meneervalkenburg  Probeer eens kanaal 222 daar zit volgens mij espn 2 op  waar de wedstrijd Excelsior - Ajax wordt uitgezonden


Dank je wel voor de tip, maar daar zit bij mij Viaplay.


Dank je wel voor de tip, maar daar zit bij mij Viaplay.

Tja. Geen 222, dus dan schiet ie door naar 225.


Gokje 402 


@jimny dan schiet hij door naar 502, Omrop Fryslan. Ook leuk 😂


Heb alles nagekeken maar espn zit toch echt op de kanalen 221,222,223,224 


Heb alles nagekeken maar espn zit toch echt op de kanalen 221,222,223,224 

Vreemd, bij mij op 265 en 268 wellicht dat er dan bij mij iets niet goed gaat. Kan iemand van @Kpn dit verklaren?


Bij een espn abonnement zijn de kanalen 221, 222, 223 en 224.

Bij losse aankoop per wedstrijd 264 tot 269.

Espn 1 (221) zit ook in het basispakket en dan op 14. Je zoontje kon daar tot net nog wel de wedstrijd van psv helemaal zien. 


Dat kan via dit forum via een moderator. 

Maar alleen na de factuur dus nu nog niet. 

Dat kan je dan doen via dit topic. 

Hallo @Meneervalkenburg, dit is helemaal correct. Als jij jouw profiel invult en even een seintje geeft als de factuur is verschenen


@Jeroen_dB De factuur is verschenen, graag de kosten van de wedstrijd die we niet hebben kunnen zien retourneren. Mocht je nog iets missen in mijn profiel dan hoor ik dat graag.

 

Groeten, Bart


@Jeroen_dB De factuur is verschenen, graag de kosten van de wedstrijd die we niet hebben kunnen zien retourneren. Mocht je nog iets missen in mijn profiel dan hoor ik dat graag.

 

Groeten, Bart

 

Bel, morgen, gratis 0800-0402

Of wacht even op de moderater (dit kan een paar dagen duren i.v.m. de drukte).


Dit is al in handen van @Jeroen_dB (zie eerdere reactie in dit topic) , @joop2011 .

Hij zal dit afhandelen. Bellen is voor @Meneervalkenburg nu niet handig. Want het is het handigst het in één hand te houden.


Hallo @Meneervalkenburg, ik heb de vergoeding ingevoerd. Het aanschafbedrag zal worden vergoed op de eerstkomende factuur. 


Top, dank je wel!