Skip to main content

Ik ben zelfstandig ondernemer en ivm Corona in mijn winkel dicht

geen inkomsten. 
maar al mijn kosten gaan door

momenteel sta ik al rood. Ik kan mijn man en mijn salaris niet overmaken. Maar de factuur van de tv en internet gaan er binnenkort af. Ik voorzie stornering vd bank. 
wat kan ik doen om tv en internet te blijven gebruiken. 

​Hoi @Mokipoki . Welkom op het forum.
We leven in een bizarre tijd en ik leef oprecht met je mee. Ik heb geen pasklare oplossing. Ik verwacht dat we hier in de nabije toekomst meer vragen over zullen krijgen en ik zal dit binnen KPN navragen. Voorlopig ben je misschien even gered door eenmalig uitstel aan te vragen. Dat kan via deze link: 

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm#/0000.1

Niemand weet hoe dit verder gaat verlopen en we kunnen niet in de toekomst kijken. Als ik meer weet, laat ik je dat weten. Sterkte in ieder geval.

Ik wil je ook adviseren om contact te leggen met onze afdeling collections ( 0800 0402 → collections inspreken ) om je mogelijkheden daar te bespreken.
​ 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Goedemiddag,

ik heb lang geprobeerd om alles uit te stellen en te voldoen aan mijn verplichtingen wat betalingen voor mijn producten betreft. Maar helaas kan ik nu niks meer bedenken om het op te lossen. Sinds 1 mei werkloos geworden en pas per 1 juli aanspraak kunnen maken op een ww uitkering. Hierdoor loop ik zwaar achter de feiten aan. Nu weer 2 meldingen van kpn ontvangen dat en mijn mobiel en mijn internet thuis wordt afgesloten. Ik doe echt mijn best op het hoofd boven water te houden maar ik zie nu geen oplossing meer. Voor mijzelf trek ik dit wel maar is zo lastig iedere keer uit te leggen tegen de kids wat er nu weer is met de tv of wat er is met het internet of wie er aan de deur staat te bellen. Aub heeft iemand een idee hoe ik met kpn een soort van afspraak kan maken en op de 1 of andere manier kan regelen?

Dank alvast voor jullie reactie 

 

ik heb geprobeerd om dit ergens anders te plaatsen maar lukt mij niet , sorry


Hoi @Tjoopy . Wat een nare toestand. Ik hoop dat je snel weer overeind krabbelt. 

Ik wil je naar de ze pagina verwijzen:

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/automatische-incasso-mislukt.htm

 

Hier kun je zelf uitstel vragen en betalingszaken regelen.  Mocht dit niet toereikend zijn is mijn advies om 0800 0402 te bellen en te vragen naar de afdeling collections. Succes!