Skip to main content

Ik ben zelfstandig ondernemer en ivm Corona in mijn winkel dicht

geen inkomsten. 
maar al mijn kosten gaan door

momenteel sta ik al rood. Ik kan mijn man en mijn salaris niet overmaken. Maar de factuur van de tv en internet gaan er binnenkort af. Ik voorzie stornering vd bank. 
wat kan ik doen om tv en internet te blijven gebruiken. 

​Hoi @Mokipoki . Welkom op het forum.
We leven in een bizarre tijd en ik leef oprecht met je mee. Ik heb geen pasklare oplossing. Ik verwacht dat we hier in de nabije toekomst meer vragen over zullen krijgen en ik zal dit binnen KPN navragen. Voorlopig ben je misschien even gered door eenmalig uitstel aan te vragen. Dat kan via deze link: 

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm#/0000.1

Niemand weet hoe dit verder gaat verlopen en we kunnen niet in de toekomst kijken. Als ik meer weet, laat ik je dat weten. Sterkte in ieder geval.

Ik wil je ook adviseren om contact te leggen met onze afdeling collections ( 0800 0402 → collections inspreken ) om je mogelijkheden daar te bespreken.
​ 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Goedemiddag,