Skip to main content

Schijnbaar betaal ik al een jaar voor 3 tv kastjes terwijl ik er maar 2 heb .ik heb ooit een nieuwe aangevraagd omdat deze niet meer werkte en de oude hoefde ik niet terug te sturen mocht naar de milieustraat is deze dus waarschijnlijk nooit gecanceld mooi een jaar voor de kat zijn ...betaald ze kunnen er niks aan doen zeggen ze en doen verder ook niks maar dadelijk in oktober wel weer de prijzen omhoog knallen niet netjes kpn wifi is ook niet om naar huis te schrijven 1meter buiten je huis is het einde oefening mss toch maar is kijken voor iets anders ondanks de vele jaren dat ik lid van de( club) ben.

Tv ontvangers moeten altijd terug gestuurd worden bij KPN. Zelfs al liggen ze in 3 stukken. Dat is al vele jaren zo.

Straks in oktober gaan de prijzen van de mobiele abonnementen omhoog. Dat heeft dus niks met uw tv ontvanger te maken.

Vul u forumprofiel in:

https://forum.kpn.com/settings/profile

Dan kan een KPN uw gegevens bekijken en die ene tv ontvanger uit uw abonnement halen zodat u er ieder geval vanaf nu niet meer voor betaald. 


Hoi @Belske, welkom op ons forum!
Je kunt deze derde ontvanger ook uit je abonnement halen via je MijnKPN of telefonisch via 0800-0402, mijn collega's daar kunnen altijd even meekijken