Skip to main content
Ik heb Alles in 1 standaard van KPN. En bovendien compleet. Op de site van KPN staat dat je dan 2 gratis ontvangers zou moeten hebben. Ik heb er 1 en wil een tweede ontvanger maar dan gaat de prijs met €5,- omhoog. Dat is dus niet gratis. Hoe zit dit nou?



Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
Hallo Aart, welkom op het forum! Bij de huidige abonnementen zitten er inderdaad 2 tv-ontvangers bij inbegrepen. In het verleden zijn er ook versies van het Standaard abonnement geweest waar maar 1 ontvanger zat. Ik zie nog geen gegevens op je profiel staan, dus ik weet niet wat voor Standaard abonnement je precies hebt. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer op je forumprofiel kunnen invullen? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik met je meekijken.
Gegevens zijn ingevuld.
Klopt. Ik kreeg ook een tweede tv ontvanger aangeboden, maar even later: oh, sorry, je hebt een oud type abonnement, dus betaal toch maar 5 Euro per maand. Niks aan te doen. Het voordeel is dat ik wél Spotify heb, dat schijnt er bij het nieuwe Standaard abonnement niet meer in te zitten.
Bedankt voor de gegevens Aart, jouw abonnement is inderdaad het oudere type wat ik in mijn vorige bericht noemde. In die tijd was er 1 tv-ontvanger inbegrepen bij de prijs, voor elke extra ontvanger zal 5 euro per maand in rekening worden gebracht. Weet je daarmee voldoende?