Skip to main content
Beantwoord

Betaling Netflix staat ineens niet op factuur

  • June 18, 2020
  • 5 reacties
  • 108 keer bekeken

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

goedemiddag elk keer wordt Netflix betaalt via kpn nota 10,50 maar nu helaas niet. doet kpn het niet meer  mee liften Netflix. 🤔

Beste antwoord door cornelis48

goedemiddag Alexa.ja Netflix is nog actief. Ikzelf heb Netflix ook even opgebeld. maar ik moest kpn bellen heeft ik gedaan. nu blijkt dat er een storing was bij kpn IK moet nu de nota afwachten van juli er moet dan twee keer betaalt worden 10.99 .ik loop nu helaas nu een maand achter waar wij niets  aan konden doen. Ikzelf hoop natuurlijk dat Netflix blijft doen. met vriendelijke groet Cornelis48.🤔

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • June 18, 2020

Hi @cornelis48,

Zover ik weet wel, althans bij mij wel. Heb je Netflix nog wel gewoon actief en niet per ongeluk opgezegd?


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi @cornelis48, Netflix via jouw factuur betalen is gewoon mogelijk! Wel gek dat je 't ineens niet meer op jouw factuur ziet staan. Heb je de tip van Chris hierboven nog gevolgd en even gecontroleerd of Netflix nog wel actief is? We horen graag of je er uit gekomen bent.


cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • June 25, 2020

goedemiddag Alexa.ja Netflix is nog actief. Ikzelf heb Netflix ook even opgebeld. maar ik moest kpn bellen heeft ik gedaan. nu blijkt dat er een storing was bij kpn IK moet nu de nota afwachten van juli er moet dan twee keer betaalt worden 10.99 .ik loop nu helaas nu een maand achter waar wij niets  aan konden doen. Ikzelf hoop natuurlijk dat Netflix blijft doen. met vriendelijke groet Cornelis48.🤔


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@cornelis48 Lastig van deze storing, wel fijn dat het wat duidelijker geworden is in de tussentijd. Ik ga er vanuit dat het goed komt op de volgende factuur. Mocht je vragen hebben of als ik iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten.


cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • June 27, 2020

goedemiddag Alexa u hoort het wel van mijn afwachten maar. 😉👍