Skip to main content

goedemiddag elk keer wordt Netflix betaalt via kpn nota 10,50 maar nu helaas niet. doet kpn het niet meerĀ  mee liften Netflix. šŸ¤”

Hi @cornelis48,

Zover ik weet wel, althans bij mij wel. Heb je Netflix nog wel gewoon actief en niet per ongeluk opgezegd?


Hoi @cornelis48, Netflix via jouw factuur betalen is gewoon mogelijk! Wel gek dat je 't ineens niet meer op jouw factuur ziet staan. Heb je de tip van Chris hierboven nog gevolgd en even gecontroleerd of Netflix nog wel actief is? We horen graag of je er uit gekomen bent.


goedemiddag Alexa.ja Netflix is nog actief. Ikzelf heb Netflix ook even opgebeld. maar ik moest kpn bellen heeft ik gedaan. nu blijkt dat er een storing was bij kpn IK moet nu de nota afwachten van juli er moet dan twee keer betaalt worden 10.99 .ik loop nu helaas nu een maand achter waar wij nietsĀ Ā aan konden doen. Ikzelf hoop natuurlijk dat Netflix blijft doen. met vriendelijke groet Cornelis48.šŸ¤”


@cornelis48Ā Lastig van deze storing, wel fijn dat het wat duidelijker geworden is in de tussentijd. Ik ga er vanuit dat het goed komt op de volgende factuur. Mocht je vragen hebben of als ik iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten.


goedemiddag Alexa u hoort het wel van mijn afwachten maar. šŸ˜‰šŸ‘