Skip to main content

Een monteur heeft geprobeerd mijn wifi te verbeteren met o.a. de plaatsing van wifiversterkers. Helaas, zonder resultaat. Ik heb de wifi versterkers teruggestuurd op 30 oktober jl en vervolgens niets meer gehoord. Ik heb inmiddels 2 keer gebeld na eindeloos wachten en vervolgens naar dit forum verwezen. In dit telefonische contact werd mij gezegd te wachten op de volgende afrekening; die heb ik gekregen, maar geen verrekening!   Eigenlijk een schande, dat ik dat op deze manier moet aankaarten.Wilt u dit zo snel mogelijk oplossen? Hieronder 2 verzendbewijzen van post.nl en de rekening, die ik heb betaald.  rekening KPN

verzendbewijzen Post.nl

Beste @Frits2345, welkom op het forum.

Ik kijk graag met je mee en wil graag een passende oplossing voor jouw verzorgen. Ik kan helaas beide links niet openen omdat deze linken naar jouw privé emails. Zou je voor mij 2 screenshots kunnen plaatsen met jouw persoonlijke gegevens weggestreept? Zou je voor mij ook jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? Dan zorgen we dat het in orde komt! 


Dag Hanna, bedankt voor je reactie alvast. Ik heb het profiel aangepast met naam en adres. Bijgaand ook de gevraagde screenshots van de monteur rekening, waarop de teruggestuurde wifi versterkers staan, alsmede de terugzendbewijzen hiervan. Uit de track en trace blijkt, dat ze al ongeveer 6 weken geleden bij KPN zijn afgeleverd. Ben benieuwd of jij het op kan lossen. 

 


Bedankt voor het toevoegen van jouw informatie. Ik zie het al! Je hebt de Super Wifi terug gezonden naar het retouradres voor leen apparatuur, dat is niet de bedoeling. :disappointed_relieved:  Dit adres is niet voor het retourneren van gekochte apparatuur, dit gaat namelijk via onze verkoop kanalen. De juiste oplossing was in dit geval de Super Wifi's te retourneren bij een KPN winkel. Mag ik vragen hoe ja aan dit adres bent gekomen? Ik wil namelijk voorkomen dat andere klanten op dezelfde manier in de problemen komen. 

Ik ga ervoor zorgen dat de 149 euro alsnog gecrediteerd wordt. Dit moet handmatig gebeuren, je krijgt van mij bevestiging wanneer dit is geregeld! 


Dag Hanna, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb dit retouradres gekregen via de laatste van de 10 telefonische contacten met een KPN medewerker. Ik wacht je bevestiging af. Mvrgr Frits 

 

 


Hi @Frits2345,

Bij deze kan ik bevestigen dat het bedrag gecrediteerd is. Je zult het bedrag op de eerst volgende factuur terug zien. Hartelijk dank voor jouw medewerking. :smile:


Erg bedankt voor je inspanning, Hanna. Ben blij, dat het is opgelost. Wel apart, dat dit na zoveel gedoe via dit forum opgelost moet worden. Doet echter niets af aan mijn dankbaarheid voor jouw inspanning. Nogmaals dank! 

Â