Skip to main content
Beantwoord

Betalingachterstand: hoe voorkom ik blokkade?

• April 17, 2020
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik moet een betaling achterstand doen. Lees nu net de email. Dit komt omdat ik lang in het ziekenhuis heb gelegen. Mijn vraag is kan ik maandag betalen zonder dat ik geblokkeerd wordt?

Beste antwoord door Joep1965

Helaas kan een medewerker hier niets voor je doen. Bel 0800-0402 En vraag naar afdeling collections.  Alleen op werkdagen tijdens kantooruren bereikbaar. Dus maandag vroeg bellen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 17, 2020

Helaas kan een medewerker hier niets voor je doen. Bel 0800-0402 En vraag naar afdeling collections.  Alleen op werkdagen tijdens kantooruren bereikbaar. Dus maandag vroeg bellen.

• April 17, 2020

Laat Nadia dat haarfijn uit de doeken gedaan (ik zie dat ze de tekst meerdere malen gebruikt) maar het is hetzelfde dus dat geeft voor jou niet.  

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/betaalachterstand-495514

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Jber107, welkom! Natuurlijk is je KPN factuur wel één van de laatste dingen waar je om denkt als je in het ziekenhuis ligt! Het klopt wat hierboven gezegd wordt: via Collections kan je, helemaal in deze periode, waarschijnlijk wel iets regelen. Je kunt ook online de betaling KPN factuur eenmalig uitstellen. Hopelijk komt het in orde!Â