Skip to main content
Beantwoord

Betalingen extra HD ontvangers

  • August 25, 2020
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

Goedemorgen KPN,

 

vraagje; ik zie dat ik inmiddels bijna 20 maanden maandelijks 5,- euro betaal voor 'huur' van een extra HD ontvanger. Dus totaal al 100,- euro per stuk, ik heb er 2 extra.

Hoe lang blijf ik hier voor betalen? Ik zou denken dat ik ze inmiddels heb afbetaald.

 

Alvast bedankt,

3904CW117

Beste antwoord door Dennis Overbeek

​​​​​Beste @SvdPauw 

Je blijft gewoon € 5,- per maand betalen voor de ontvanger, je betaald ze niet af. Je huurt ze namelijk, ze blijven van KPN. 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

​​​​​Beste @SvdPauw 

Je blijft gewoon € 5,- per maand betalen voor de ontvanger, je betaald ze niet af. Je huurt ze namelijk, ze blijven van KPN. 

 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi @SvdPauw en welkom op het forum! 

​​​​​Beste @SvdPauw 

Je blijft gewoon € 5,- per maand betalen voor de ontvanger, je betaald ze niet af. Je huurt ze namelijk, ze blijven van KPN. 

Dit klopt helemaal. In een huurhuis betaal je ook maandelijks huur, dit zorgt er echter niet voor dat het huis na een bepaalde periode van jou is. Ook al woon je er jaren en betaal je elke maand, de woning blijft eigendom van de verhuurder en hetzelfde geldt in die zin voor onze apparatuur. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 28, 2020

Ik woon in een koophuis… dat is na een periode van betalen wel van mij. Zo had ik het liever gezien. ;)


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Ik woon in een koophuis… dat is na een periode van betalen wel van mij. Zo had ik het liever gezien. ;)

😂 🤣 Zou ik ook wel willen! 🙈