Skip to main content

Goedemorgen KPN,

 

vraagje; ik zie dat ik inmiddels bijna 20 maanden maandelijks 5,- euro betaal voor 'huur' van een extra HD ontvanger. Dus totaal al 100,- euro per stuk, ik heb er 2 extra.

Hoe lang blijf ik hier voor betalen? Ik zou denken dat ik ze inmiddels heb afbetaald.

 

Alvast bedankt,

3904CW117

​​​​​Beste @SvdPauw 

Je blijft gewoon € 5,- per maand betalen voor de ontvanger, je betaald ze niet af. Je huurt ze namelijk, ze blijven van KPN. 

 


Hoi @SvdPauw en welkom op het forum! 

​​​​​Beste @SvdPauw 

Je blijft gewoon € 5,- per maand betalen voor de ontvanger, je betaald ze niet af. Je huurt ze namelijk, ze blijven van KPN. 

Dit klopt helemaal. In een huurhuis betaal je ook maandelijks huur, dit zorgt er echter niet voor dat het huis na een bepaalde periode van jou is. Ook al woon je er jaren en betaal je elke maand, de woning blijft eigendom van de verhuurder en hetzelfde geldt in die zin voor onze apparatuur. 


Ik woon in een koophuis… dat is na een periode van betalen wel van mij. Zo had ik het liever gezien. ;)


Ik woon in een koophuis… dat is na een periode van betalen wel van mij. Zo had ik het liever gezien. ;)

😂 🤣 Zou ik ook wel willen! 🙈


Reageer