Skip to main content

Vanmorgen contact opgenomen i.v.m een mail dat we morgen zullen worden afgesloten. Ik had al een regeling afgesproken voor 25 sept a.s. maar deze regeling is klaarblijkelijk komen te vervallen doordat een automatische incasso mislukt is. Vanmorgen op de chat konden ze me niet helpen en moest ik maar telefonisch contact opnemen met de afdeling collections. Zo gezegd zo gedaan, krijg ik daar doodleuk te horen dat als ik vanmorgen gebeld had ze nog iets voor me konden betekenen maar nu niet meer... ik vind dit echt absurd gewoon. Je hebt netjes een regeling afgesproken, gaat er direct weer achteraan en word dan zo afgewimpeld. Het kan iedereen eens overkomen dat je een beetje moeilijk zit, zeker in deze rare tijd en dan word je zo behandeld. Heel erg jammer!

Hallo @1992JVM, 

Welkom op het KPN Forum! Erg vervelend dat je bent afgesloten wegens een betaalachterstand.

Je schrijft dat je een betaalafspraak (uitstel van betaling) had. Onderdeel van zo'n betaalafspraak, is dat je afspreekt dat je de reguliere facturen wel direct dient te betalen, de incasso's mogen niet geweigerd worden. Uit je bericht begrijp ik dat dat bij jou wel gebeurd is. Met andere woorden heb je je helaas niet gehouden aan de voorwaarden van de betaalafspraak. De betaalafspraak vervalt dan en betaal je niet direct het gehele openstaande saldo, dan word je afgesloten.

Ik vind het spijtig om te lezen dat je kennelijk de indruk hebt gekregen dat daar nog wat aan gedaan had kunnen worden, want helaas is dat namelijk niet het geval. Als je inmiddels bent afgesloten, sluiten we je weer aan, nadat het volledige openstaande saldo is voldaan. Ik begrijp dat dit wellicht niet hetgeen is waar je op hoopt, maar ik hoop je zo wel wat meer toelichting te hebben gegeven. 


Reageer