hallo, ik heb sinds 3 dagen een nieuw abonnement met kpn tv+ box. Het heeft wat kinderziektes, want eerst was het beeld te groot voor mijn (oudere Samsung) tv. Als je de gids opende vielen de onderste nummers (5,6,7 en weg onder uit beeld en ook de ondertiteling viel van het scherm. Dat heb ik opgelost door via apparaat instellingen het beeld te verkleinen naar 90% waardoor nu wel alles in beeld komt.
Nu merk ik helaas dat ik van te voren opgenomen programma’s niet allemaal afspelen kan. Shaun the sheep aflevering 1 wel, aflevering 2 en 3 niet. Er is alleen een verwijder knop en geen afspeelknop. Toen heb ik het programma opgezocht via de gids. Vreemd genoeg lukt dat ook niet. Ik kom daar een raar icoontje tegen: een soort driekhoekje op z’n zij en een streep erdoorheen. Het lijkt een beetje op een triangel. Dit icoontje staat voor meer programma’s. Bij navraag helpdesk wisten ze het ook niet. Weet iemand wat dit betekent, en hoe kan ik opgenomen programma’s wel afspelen. De box heb ik opnieuw opgestart, maar heeft het euvel niet verholpen. Alvast dank