Skip to main content

Goedemiddag vandaag nieuw abbonnement tv en internet afgesloten via internet voor mijn schoonmoeder echter geen bevestiging ontvangen op mijn mail. Stond bij aanvraag op internet wel een nummer SSH 22782..is dit goed gegaan..op naam van mevrouw A van Kruijssen.?

Soms kan het enkele uren duren. Hoeveel uur zit er nu tussen?


4 uur 


Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Het is ook mogelijk om te bellen met 0800-0402 of te chatten.

Website: https://www.kpn.com/service.htm

Let op! Bij het bellen is het handig om aan te geven dat je een medewerker wil spreken. Anders bestaat de kans dat je een sms krijgt met tips en wordt de verbinding automatisch verbroken.


Hi @Dafje56, dank je wel voor jouw bericht. Het kan soms tot 24 uur duren voor de bevestiging wordt verstuurd. Heb je deze inmiddels al wel ontvangen? Mocht dat nog niet het geval zijn, zou je dan in jouw profiel bij het kopje ‘Persoonlijke opmerkingen’ de postcode, het huisnummer en de geboortedatum van de contracthouder kunnen noteren en hieronder een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer