Skip to main content

Ik ontvang een mail van noreply@kpn.com met subject: “Bevestiging van uw wijziging”, dat ik Netflix Premium af zou hebben gesloten à 13,99 p/m. Ik kan niet replyen, er staat (nog) niks in Mijn KPN, aan de telefoon wordt ik alleen maar door bandjes en smsjes afgepoeierd en de chat heeft 17 wachtenden voor me en gooit de verbinding steeds uit waardoor ik weer van voor af aan kan beginnen. Al met al ben ik al een uur bezig om iets waar ik niet om gevraagd heb en als een feitelijke en voldongen mededeling in mijn mail gedropped krijg als een done deal, ongedaan te krijgen.

ik heb geen bedenktijd want het is geen overeenkomst maar een los abonnement, welke ik ná een maand kan opzeggen. Kost het me nog een keer werk én 13,99 in rekening gebracht tegen die tijd.

KPN help, verleen hier eens wat service om dit te herstellen/corrigeren, want dit werkt zo niet.

Hoi @MHJ,  als je een Netflix abonnement hebt, kijk je Netflix account na op ongeoorloofde accounts die niet van jou zijn. 

Tevens, wijzig je wachtwoord van je KPN-id en Netflix.

Netflix dien je ten alle tijden bij Netflix op te zeggen.

 

Lees dit topic ook even en lees met name de inleiding door: topic Netflix fraude 

Bellen naar KPN, 0800-0402 en aangeven medewerker spreken.


Hoi Anneke-Anna,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb geen Netflix…geen basic, geen standaard, geen premium/4k…niks. Dus heb ik ook niks om op te zeggen of de login van te veranderen.

Ik begrijp (dan) ook niet waarom ik deze mail van KPN krijg? Kan KPN overleggen hoe en wanneer ik dit abonnement afgesloten zou hebben, op basis waarvan KPN voornemens is dit op mijn factuur in rekening te brengen?

Mvrgr,

MHJ


Hoi Anneke-Anna,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb geen Netflix…geen basic, geen standaard, geen premium/4k…niks. Dus heb ik ook niks om op te zeggen of de login van te veranderen.

Ik begrijp (dan) ook niet waarom ik deze mail van KPN krijg? Kan KPN overleggen hoe en wanneer ik dit abonnement afgesloten zou hebben, op basis waarvan KPN voornemens is dit op mijn factuur in rekening te brengen?

Mvrgr,

MHJ


Ik ben klant net als jij :-) 
 

Maak een melding in het topic wat ik aangaf.
Grote kans dat iemand op jouw KPN-ID Netflix heeft aangevraagd. Wijzig daarom ook het wachtwoord van je KPN-ID, de stappen verder hiervoor vind je in het betreffende topic. 

 


Hoi @MHJ, ik ga er gelijk even voor je achteraan. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi Thomas, Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels met KPN gechat, de fraude desk gemailt en met de klantenservice gebeld. Kastje…muur…en niemand lijkt iets te weten over het hoe en waarom, behalve dat ze zien dat Netflix niet aan zou staan noch in rekening gebracht zal gaan worden…Mvrgr, MHJ


Bedankt voor je terugkoppeling @MHJ, als de Fraudedesk gemaild is ligt het nu bij de goede afdeling. 
Zij nemen daarover dan nog contact met je op. Hier gaan wel een paar werkdagen overheen.


Hoi Thomas, Ik heb mijn klantnummer voor je ingevuld. Fraude desk heeft er niks mee gedaan. Alleen terug gemaild dat zij dit niet behandelen en dat ik de helpdesk moet bellen…wat ik dus ook gedaan heb. Iedereen vindt het vreemd…niemand weet iets. Doe geen moeite verder, ik heb direct gechat, direct gemaild, direct gebeld en iedereen beëindigd onverricht. Jij bent de enige die mij vanaf een forum plukt en het ook wíl begrijpen en uitzoeken. Je bent té goed en hebt je plaatsje in de hemel verdient 😉 Laat gaan en geniet van wat meer tijd voor jezelf! Dank, dank, MHJ


Ik heb meteen even meegekeken en zie hetzelfde als mijn collega's. Hoewel je wel de mail hebt gekregen van het aan-zetten van Netflix is Netflix niet aangezet en ook niet actief.
In het topic dat @Anneke-Anna noemt was dit een paar maanden geleden ook het geval.
Hierom hebben mijn collega's er niets mee kunnen doen omdat er eigenlijk niets fout gaat. (aan je abonnement).
Wat er wél fout gaat is dat je deze mail krijgt terwijl dat niet de bedoeling was.
Dat ga ik intern doorgeven, daar moet misschien nog naar gekeken worden.