Skip to main content

Goedemorgen, 

Op 14-4-2023 hebben wij ons abonnement verlengt voor kpn thuis compleet.

Door het verlengen worden er nieuwe tv ontvangers geleverd welke geleverd zouden worden op 17-4-2023 echter is deze helaas verplaatst naar 18-4-2023, helaas werd deze ook verplaatst naar 19-4-2023 en zojuist kregen wij het bericht dat deze ook vandaag niet bezorgt kon worden. Ligt dit probleem bij KPN of bij postnl? Indien het probleem bij postnl ligt zou ik als ik kpn was maar eens in gesprek met mijn bezorgservice.

 

Wellicht vind ik hier geen antwoord maar weet dat dit vaker voor komt en jullie op de hoogte zijn van het feit dat er structeel niet voldaan wordt aan de opgegeven bezorg datum/tijd. 

Met vriendelijke groet, 

Rik 

Of het bij kpn of PostNL zit kan ik niet zeggen natuurlijk, maar…. 

Je kunt zolang gewoon je oude blijven gebruiken.


Mijn nieuwe abonnement gaat vrijdag 21 april 2023 in.

Bij bestelling volgen, zie ik dat ze nog steeds niet verpakt en dus nog niet verzonden zijn.

Ik hoop dat ze toch morgen komen.
Of is er momenteel geen voorraad bij KPN?


@Wundie 

 

Je kan je bestelling hier volgen.

(je kan het beste wel eerst via MIJNKPN inloggen, hoef niet, maar ik vind dat makkelijker en sneller)


@joop2011

Bedankt! 

Helaas gaat er iets mis geeft de app aan. 

We wachten maar even rustig af maar ik blijf er niet meer voor thuis 😉


Ik keek net via de link “bestelling volgen”

Helaas zie ik dat mijn pakje nog niet is verpakt en ook niet is verzonden.

Dan wordt het moeilijk om ze morgen te installeren, ben ik bang voor.

En de HMB2260 in de slaapkamer heeft problemen zag ik gisteren in de slaapkamer. 

Hopelijk wordt hij toch vandaag verzonden.


Goedemorgen! Wat vervelend dat je zo lang moet wachten en het steeds weer uitgesteld wordt @Wundie, ik vrees wel dat dit bij Postnl ligt en ik daar verder niet veel invloed op heb. Ik zou er persoonlijk ook niet voor thuisblijven, als je niet thuis bent gaat het pakket naar de buren of een Postnl punt.

@joop2011 jouw pakket is nog niet verstuurd, pas als hij verstuurd is en jij bericht hebt gehad kunnen wij het ook inzien


 

@joop2011 jouw pakket is nog niet verstuurd, pas als hij verstuurd is en jij bericht hebt gehad kunnen wij het ook inzien

 

@Thomas 

Ik hoop wel dat ze vandaag worden verzonden.

Morgen gaat het nieuwe abonnement in.

En 1 KPN tv decoder, HMB2260, heeft keuren.

Ik hoop de 2 stuks DIW7022 morgen te ontvangen.

Kan jij nakijken of ze wel worden verpakt en verzonden vandaag?

Via “bestelling volgen” staat nog steeds dat ze niet verpakt zijn.

Alvast mijn hartelijke dank. 


Wij kunnen dat dus niet inzien maar ik ga er wel vanuit!
Als je morgenochtend nog geen track&trace nummer hebt kan je het beste even bellen (ik heb dan namelijk weekend dus kan het even duren voor je reactie van mij hebt)


@Thomas mijn hartelijke dank en alvast een heel fijn lang weekend.


@Thomas 

Nog steeds geen track & trace.

En via “bestelling volgen” staat het nog op wit (2 x DIW7022)

Vanmorgen gebeld en complimenten aan de KPN helpdesk.

Het komt, helaas, vaker voor begrijp ik.

Hij gaat er voor zorgen dat ik ze binnen 3 werkdagen ontvangt.

Abonnement is vandaag, 21-04, ingegaan en internet snelheid is aangepast (perfect).

Ik wacht het rustig af. 


Gisteren heb ik het pakket ontvangen en functioneert goed. 


@Thomas

Nog steeds geen track & trace.

En via “bestelling volgen” staat het nog op wit (2 x DIW7022)

Vanmorgen gebeld en complimenten aan de KPN helpdesk.

Het komt, helaas, vaker voor begrijp ik.

Hij gaat er voor zorgen dat ik ze binnen 3 werkdagen ontvangt.

Abonnement is vandaag, 21-04, ingegaan en internet snelheid is aangepast (perfect).

Ik wacht het rustig af. 

Jij gaat ook aan de TV+ Joop? Goede keus. Hopelijk snel je pakketje thuis en dan installeren maar.


@Roy74 

Dank je.

Helaas staat bij “bestelling volgen” het pakje nog steeds op wit.

Dus nog steeds niet verpakt en ook niet verzonden.

Rest staat op groen, en dat klopt, snelheid is nu 100/100, was bij Hussel 200/200.


Dat is irritant als je weet dat er iets moet aankomen.

Ik zie in je onderschrift dat je alles bedraad hebt aangesloten. In dat kader ben ik reuze nieuwsgierig hoe TV+ je gaat bevallen. Zeker gezien de commotie over TV+. Bij mij werkt alles goed en buiten de kinderziektes blijf ik het zeggen dat veel problemen ook door de matige infrastructuur bij mensen thuis komt. Lijkt me bij jou niet aan de orde en ik verwacht daarom ook een tevreden persoon.

Laat eens weten hoe jij TV+ ervaart in de dagelijkse praktijk.


Hoi @Roy74 
Bij mij is ook alles bedraad aangesloten op glasvezel 200/200
En het werkt prima.
OK er zijn wat dingetjes die ik graag verbeterd zie, maar we krijgen regelmatig updates.


Ik heb zelf een van de twee draadloos via superwifi2, dus wel conform de specificatie, en dat werkt ook goed. Ik ben nieuwsgierig naar de ervaring van Joop omdat het me blijft verbazen dat er zo veel ellende is met Tv+ 

Als je af en toe de commotie leest dan lijkt het wel of ik een heel ander product heb gekregen. Zeker zijn er aandachtspunten maar ik heb toch sterk het gevoel dat mensen niet eens rustig zelf een mening willen vormen en meteen na uitpakken van de doos al starten met klagen. Lijkt een volkssport geworden.

Ik heb gisteren op twee negatieve topics gereageerd met de vraag om eens op inhoud te reageren op de klacht en ben nog aan het wachten op een antwoord.

Opbouwende kritiek juich ik toe. Het is zeker nog niet perfect maar ook niet totaal onbruikbaar.


Maar dan moet ik natuurlijk wel de DIW7022 (2 stuks) wel hebben.

Hopelijk krijg ik ze snel.

In mijnKPN zie ik dat mijn abonnement op KPN tv+ staat en daar staat ook 2 x KPN tv+ box (DIW7022).

Ik moet nog even afwachten.

Maar daarna denk ik dat we in een nieuwe topic hierover verder kunnen gaan.


Laat het ons weten Joop. Eens kijken hoe jij dit ervaart vanaf bestelling tot op de bank tv kijken.