Skip to main content

Zou vandaag 2 ontvangers krijgen heb al gebeld van de week dat mijn mail zou komen maar geen mail gehad in principe moet het vandaag komen maar zal dus wel niet als ik geen mail krijg hoe nu

KPN stuurt alles via PostNL, het voordeel hiervan is dat u zelfs als u geen T&T heeft gekregen u, als u inlogt op postnl.nl, u álle pakketten naar u gezonden kunt volgen*.

 

* Mits alle NAW-gegevens overeenkomen.


Welkom op het forum @Shenkie. Heb je het pakket gewijzigd waardoor je 2 nieuwe ontvangers krijgt? Bij het vervangen van een ontvanger met een defect wordt er over het algemeen een per keer verzonden. Heb je ze inmiddels wel ontvangen? 
Als dat niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen en kan ik met je meekijken.


👎


Wij weten alleen wat jij ons vertelt @Shenkie, we weten alleen dat je niet tevreden bent en dat je ontvangers zou krijgen maar niet hebt gekregen. Op basis daarvan is het zoals je je kunt voorstellen moeilijk om met je mee te denken. Om jou te kunnen helpen, hebben wij jouw hulp nodig. Zou je daarvoor de gestelde vragen kunnen beantwoorden en je profiel nog volledig invullen? Zonder die gegevens en informatie kunnen we je niet helpen.